پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

۰

تجمع بزرگ فاطمیون توپ آغاج برگزار می‌شود

دوشنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۰۳ ب.ظ

تجمع بزرگ فاطمیون توپ آغاج برگزار می‌شود

امام‌جمعه توپ آغاج از برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در نوروز 94 در شهر توپ آغاج خبر داد.

 تجمع بزرگ فاطمیون توپ آغاج برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت حکیمی فر در گفت‌وگو با توپ آغاج نیوز؛ اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با هیئت‌امنای مسجد و حسینیه و متدینین و جوانان عاشورایی طلاب و روحانیون و ادارات شهر توپ آغاج در راستای برگزاری باشکوه مراسم سوگواری سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) درروستاهای تابعه این شهر همچنین تجمع بزرگ فاطمیون توپ آغاجی انجام‌شده است

وی با اشاره به مصادف شدن ایام شهادت بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) با عید نوروز افزود: انتظار می‌رود که مردم مؤمن و ولایتمدار توپ آغاج به‌پاس احترام به ساحت مقدس حضرت فاطمه (س) نسبت به برگزاری مراسمات جشن در این مناسبت توجه داشته و احترام دهه دوم فاطمیه را مراعات نمایند.

امام‌جمعه توپ آغاج ادامه داد: ایام دهه دوم فاطمیه از اول فروردین شروع و تا ششم ادامه خواهد داشت؛ با توجه به داشتن سابقه مذهبی مردم توپ آغاج سلسله جلسات و برنامه‌ها در گرامیداشت این مناسبت مذهبی باید با مشارکت گسترده مردم در مسجد و هیئات خانگی برگزار شود.

حجت‌الاسلام حکیمی فر ضمن توصیه به طلاب و مبلغان برای برگزاری شایسته مراسم دهه دوم فاطمیه خاطرنشان کرد: با بسترسازی مناسب جهت برگزاری مراسمات و انجام تبلیغات محیطی با استفاده از شعارنوشته و پرچم‌های سیاه نسبت به گرامیداشت ایام فاطمیه اقدام شود تا در ایام نوروز احترام فاطمیه محفوظ بماند.

وی بابیان اینکه از مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نباید غافل شد و گفت: نسب بنر و شعارنوشته، سخنرانی شبکه تبلیغ در گرامیداشت ایام فاطمیه، گفتمان‌های سبک زندگی فاطمی در مسجد، و حسینیه، اعزام مبلغ به روستاهای توپ آغاج و همچنین تجمع بزرگ فاطمیون در روز چهارم فروردین‌ماه در مرکز شهر توپ آغاج واطعام 4500 نفری ازجمله برنامه‌های دهه دوم فاطمیه دفتر امام‌جمعه در ایام فاطمیه است.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی