پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه توپ آغاج, حجت الاسلام حکمت حکیمی فر درخطبه های نمازجمعه 22مرداد در مصلی صاحب الزمان عج ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهارداشت: بعد از حرکت حضرت رضا به طرف ایران و آمدن به خراسان، یکی از اتفاقاتی که افتاد، همین بود.... که قبل از آن، شیعیان در همه‏جا تک و توک بودند؛ اما بی‏ارتباط به هم، ناامید، بدون هیچ چشم‏اندازی، بدون هیچ امیدی؛ سلطة حکومت خلفا هم که همه‏جا بود؛ قبلش هم‏ هارون بود با آن‏قدرت فرعونی.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۳۰
آدمین

جلسه سرمربیان حلقه های صالحین با حضور ائمه جمعه شهرستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بیجار برگزار شد .

حجت الاسلام حکیمی فرامام جمعه توپ آغاج کردستان در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح صالحین در کادرسازی مجموعه های انقلابی اظهارداشت: یکی از زمینه های کادرسازی ایجاد روحیه حق یاوری و دین یاوری بین نیروهای ارزشی انقلاب است

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۰۰
آدمین

بنام خداوند لوح ؛ ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

در روزگاری که از آن به عصر اطلاعات و فن‌آوری نام می‌برند، قطعا نقش خبرنگار به‌عنوان ابزار اطلاع‌رسانی، نقشی حیاتی و انکار نشدنی دارد. در دنیای کنونی با وجود فن‌آوری‌های ارتباطیِ پیشرفته و متعدد در امر دست‌یابی سریع به اطلاعات و منابع مختلف و با وجود درگیری‌هایی که به‌طور آشکار در بیشتر نقاط این کره خاکی فراگیر شده، کسب اطلاعات صحیح و قابل اطمینان، تنها از راه خبرنگارانی درست کار شدنی است. خبرنگاران که از مهره‌های اساسی این مهم به‌شمار می‌آیند، باید با قبول خطرهای فراوان، به واقعیت مسأله پی ببرند و آن‌را به مردمان برسانند.

حرفه خبرنگاری، باخبر سر و کار دارد و آن‌را به شیوه‌های گوناگون به مخاطبان خود می‌رساند. این خبر، باید ویژگی‌هایی داشته باشد تا مورد توجه بینندگان، شنوندگان و خوانندگان قرار گیرد. خبر خوب، خبری است که درست، روشن و جامع باشد. اگر خبر درست نباشد، مردم اندک اندک به خبررسان شک می‌کنند و منبع خبری خود را تغییر می‌دهند. در قرآن کریم هم می‌خوانیم: «اگر فاسقی برایتان خبری آورد، بدون تحقیق حرفش را نپذیرید». نیز خبر باید با صراحت و روشنی و به‌دور از ابهام و کنایه به‌ دست مخاطب برسد. هم‌چنین خبری کامل است که به پرسش‌هایی که برای مخاطبانِ خبر به‌وجود می‌آید، پاسخ بدهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۹:۵۶
آدمین

به گزارش روابط عمومی دفترامام جمعه توپ آغاج,

حجت الاسلام حکمت حکیمی فرظهرامروز15مرداددرخطبه های نمازجمعه توپآغاج با اشاره به آیه شریفه وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ اظهارداشت: در جهان آفرینش، زیبنده‌ترین صورت، صورت کامل آدمی است و ارزنده‌ترین موجود که به بیان «نفخت فیه من روحی»1 به روح الهی، شرافت یافته و مظهر اسم اعظم الله و جامع اسما و صفات خدا و حقایق ملک و ملکوت و گنجینة گرانبهای خدایی گشته، وجود انسان است که به عنوان خلیفه و نمایندة حق در روی زمین وظیفه دارد با ابزار علم، و عمل به اقامة حق و عدل قیام نموده، در مسیر عبودیت و بندگی و تکامل معنوی و نیل به قرب الهی حرکت کند و دیگران را نیز به سیر و حرکت در این راه ترغیب و تشویق نماید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۰
آدمین

برگزاری همایش دختران در آئینه کمال در بیجار

همزمان با سالروز ولادت حضرت معصومه(س) همایش دختران در آئینه کمال در سالن امفی تئاتر مجتمع فرهنگی نور برگزارشد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۴:۰۰
آدمین