پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۹ ب.ظ

۲

با حضور بیش از 200نفر از نمازگزاران اعضای هیئت امنای مسجد و حسنیه شهر توپ آغاج برگزار شد به گزارش توپ آغاج نیوز؛ شامگاه روز جمعه پانزدهم اسفند 93 اعضای هیئات امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) و حسینیه شهر توپ آغاج با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت حکیمی فر امام‌جمعه محترم توپ آغاج و بیش از دویست نفر از مؤمنین خداجوی این شهر در محل مسجد انتخاب شد

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکیمی فر با استناد بر احادیث و روایات اسلامی افزود: در آیات و روایات اسلامی بسیار برساخت و آبادانی مساجد در اسلام سفارش شده است.

وی در خصوص جذب کمک‌های مردمی برای توسعه مسجد صاحب‌الزمان (عج) رهنمودهای را ارائه کرد.

امام‌جمعه توپ آغاج بر استفاده از تجربیات خیرین مسجد ساز در جهت توسعه هر چه باشکوه‌تر مسجد و حسینیه صاحب‌الزمان (عج) تأکید کرد.

وی تصریح کرد: کار هیئت‌امنا تلاش برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و جذب جوانان و ارائه راه‌کارهای بنیادی برای پیشبرد برنامه‌های مسجد است.

حجت‌الاسلام حکیمی فر بابیان اینکه اطلاعیه ثبت‌نام اعضای هیئت‌امنای مسجد از 22 بهمن‌ماه 93 ابلاغ‌شده است گفت: مجموع طوایف ساکن در شهر توپ آغاج در حدود 54 طایفه است که از هر طایفه یک نفر به‌عنوان نماینده انتخاب و سپس برای قرعه‌کشی در دفتر مسجد ثبت‌نام به عمل آوردند.

وی افزود: با توجه به تبلیغات گسترده و درخواست مستمر از طوایف برای معرفی نماینده خود جهت ثبت‌نام عضویت هیئت‌امنای مسجد و حسینیه از مجموع 54 طایفه تعداد 30 طایفه ثبت‌نام خود را برای عضویت در هیئت‌امنا قطعی کردند.

امام‌جمعه توپ آغاج بابیان اینکه با توجه به درخواست و اطلاع‌رسانی مکرر تنها 30 طایفه ثبت‌نام کردند خاطرنشان کرد: بعد از قرعه‌کشی حق هرگونه اعتراض از سوی طوایفی که به هر نحوی در معرفی نماینده خود کوتاهی کردند ساقط است زیرا باید همه دست‌به‌دست هم دهند فعالیت‌های مذهبی شهر را بصورت جدی پی گیری کنند.

حجت‌الاسلام حکیمی فر در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات چندین و چندساله اعضای محترم هیئت‌امنای سابق گفت: اعضای محترم اسبق هیئت‌امنا به‌عنوان مشاورین ارشد امام‌جمعه از حضورشان در کنار هیئت‌امنای منتخب استفاده خواهد شد.

در پایان سخنان امام‌جمعه محترم؛ مراسم قرعه‌کشی اعضای محترم هیئت‌امنای جدید مسجد و حسینیه شهر توپ آغاج برگزار و به شرح ذیل اعضای جدید انتخاب شدند.

اعضای منتخب هیئت‌امنای مسجد عبارت‌اند از آقایان؛ 1-سید کاظم موسی 2-اصغر لطف‌الله زاده 3-عباس عسگری 4-ناصر همتی 5-اروجعلی شکر دخت 6-مصطفی صفر لو 7-عبدالعلی خداکرمی

اعضای منتخب هیئت‌امنای حسینیه عبارت‌اند از آقایان؛ 1-اصغر نجفیان 2- مرتضی سلیم نیا 3-میرزاعلی شهبازی 4-اصغر قلی نژاد 5-رضا طهماسبی زاده 6-رجب‌علی کرمیان 7-ابوالقاسم ذوالفقاری

خاطرنشان می‌شود؛ احکام هیئت‌امنا یک‌ساله با معرفی امام‌جمعه و از سوی اداره اوقاف صادر خواهد شد. 

لازم به ذکر است؛ عکس مربوطه از آرشیو عکس های نماز جمعه است 

نظرات  (۲)

باسلام   اولا هیچ ابلاغیه ی کتبی و رسمی نشده است اگر شده شماره ابلاغیه و مهلت ثبت نام که بصورت مستند باشد اعلام فرمایید   دوما در کجای ایران عزیز انتخابات هیئت امناء  بدین شکل انجام شده است  متاسفم به اون فکر عجیب تان .راستی  چرا بعضی از  نظرات را سانسورمی فرمایید با تشکر               
پاسخ:
سلام علیکم؛ ابتدا تقدیر و تشکر از اینکه به این پایگاه مراجعه می فرمایید، توضحیاتی را حضورتان ارائه می کنم؛ ابتدا باید عرض کنم، از تاریخ 22بهمن ماه بصورت مداوم از طریق تریبون مسجد کرارا ابلاغ و به اطلاع عموم رسید؛ ثانیا خوبی شهر توپ آغاج به این است که شهر کوچک بوده و تنها کافی است یکبار از طریق بلندگو اعلام شود از شرق تا غرب آن مطلع می شوند. 
ثالثا نیازی به به ارائه مستندات نیست اگر حضور در مسجد داشته باشید همه چیز واضح و مبرهن است  امام جمعه محترم سه پیشنهاد را ارائه کردند؛ اول ؛که از مجموع 54طایفه  هر طایفه یک نماینده معرفی کنند .دوم  از بین نمازگزاران حاضر در مسجد چند نفر کاندیدا شده  و رای گیری صورت گیرد فقط و فقط از مومنین حاضر در مسجد و سوم اینکه اعضای محترم هیئت امنای سابق در جایگاه خودشان ابقا شده  و فعالیت خود را ادامه دهند / که در این میان پیشنهاد اول با ذکر صلوات های مکرر مردم برگزیده شد  و فرصت ده روزه به آنها داده شد تا نفرات و منتخبین طایفه های خود را معرفی کنند که با تمدید مهلت مطرح شده این روند تا روز جمعه ادامه پیدا کرد/ رابعا بله بنده هم مانند شما  متاسفم  ، البته نه به این نوع انتخاب اعضا که بلکه معتقد هستم این انتخاب بهترین نوع ممکن با وضعیت طوایفی در این شهر است . خامسا امیدوارم  همه و همه توپ آغاجی های سراسر جهان  و ایران عزیزمان  برای آبادانی  و ایجاد وحدت رویه شهرشان تلاش کنند . سادسا ، مشکل عمده در شهر شما این است که ابتدا که ابلاغ و اعلام می شود در تریبون های مختلف و اظهارنظرهای گوناگون ، همه در سکوت هستند اما وقتی که برنامه ای برگزار می شود با موفقیت تمام  و آنهم در حضور بخش اعظم ساکنین و متدینین توپ آغاج، برخی از بزرگواران تازه یادشان می افتد که انتقاد  کنند ، هرچند انتقادسازنده موجب شکوفایی و رشد هر جامعه و شهری است ولی تخریب و تخطئه اصلا سازگار نیست  انشالله که توضحیات در این زمینه راه گشا بوده باشد.
اما در خصوص سانسور که فرمودید هیچ نظری مسدود نشده است مگر اینکه توهین بوده باشد ، نظراتی که می فرمایید مملو از توهین  و تخریب دیگران است که قانون همه پایگاه های اطلاع رسانی رعایت موازین قانونی است . 

سلام خسته نباشید عالی بود

پاسخ:
سلام خیلی ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی