پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۳۷ ب.ظ

۱

ارسال به دوستان

در قالب یک تجمع بزرگ
بانوان شهر توپ‌آغاج هتک حرمت به پیامبر (ص) را محکوم کردند

بانوان شهر توپ‌آغاج در پی توهین مجله فرانسوی به پیامبر اعظم (ص) با تجمع در مسجد این شهر این اقدام بی‌شرمانه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، بانوان شهر توپ‌آغاج بعد از ظهر امروز در اعتراض به توهین مجله فرانسوی در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر تجمع و با شعارهای کوبنده خود این اقدام شنیع را محکوم کردند.

امام‌جمعه توپ آغاج در این تجمع با بیان اینکه طراحان و منتشرکنندگان این نشریه بویی از انسانیت نبرده‌اند، اظهار کرد: در برابر این توطئه همه مسلمانان با وحدت و یکپارچگی باید به پا خیزند و این حرکت را محکوم کنند که در این میان نویسندگان، گویندگان، رسانه‌ها، حوزه‌های علمیه و آحاد مردم نقش به‌سزایی دارند.

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر با اشاره به اینکه باید بدانیم که این اقدام یک توطئه جدید در راستای اسلام‌هراسی است و می‌خواهند با این کارها مسلمانان را تحقیر کنند، گفت: دست استکبار و رژیم صهیونیستی در توهین به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام (ص) برای امت اسلام رو شده است.

وی خطاب به خانواده‌ها بیان داشت: دشمنان اسلام و قرآن امروز از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به درون خانواده‌ها نفوذ کرده‌اند که باید مراقب بود، چراکه شبکه‌های ماهواره‌ای شعبه‌ای از شعبات حضور شیاطین است.

امام‌جمعه شهر توپ‌آغاج حرکت زنان جامعه عاشورایی را زینب‌گونه دانست و بیان کرد: بانوان جامعه اسلام باید با شجاعت تمام در صحنه‌های حق علیه باطل حضور فعال داشته باشند.

نظرات  (۱)

با سلام اولا جلسه مربوط به بانوان محترم شهرتوپ اغاج بود چرا به غیر از امام جمعه محترم یه مرد در اون جلسه بود امیدوارم تکرار نشود دوما جلسه در حسینیه بود نه در مسجد 
پاسخ:
با سلام الحمدالله جلسه خوبی بود 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی