پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۹ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است


       ویژگیهای زندگی امام باقر (ع)

امام محمّد باقر (علیه السلام) در بین برادرانش، خلیفه و جانشین پدرش امام سجّاد (علیه السلام) بود و بعد از او به مقام امامت رسید. امام باقر (علیه السلام) در فضایل انسانی و علم و پارسایی، بر همه برادرانش برتری داشت و نامش در میان شیعه و سنّی، از همه آنان بلندتر بود و در مقامهای معنوی از همه بزرگتر و ارجمندتر بود.

در میان فرزندان امام حسن و امام حسین (علیهماالسلام) از هیچ کس مانند امام باقر (علیه السلام) علم دین، آثار، روایات، علوم قرآن و انواع فنون و آداب، آشکار نشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۳
آدمین
فضائل ماه رجب و لیلة الرغائب

هفتمین ماه از سال هجرى قمرى «رجب» نام دارد که نباید فضیلت آن را به بوته فراموشى سپرد زیرا در میان ماههاى  دوازده گانه، تنها و بدون ائتلاف با ماههاى دیگر از حرمت و قداست برخوردار مى باشد، در واقع چهار ماه در قرآن کریم با تعبیر «حرم» یعنى برخوردار از حرمت یادشده است که یکى از آن ها فرد است که رجب نام دارد و در آن قتال و کشتار حرام مى باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۴ ، ۰۱:۰۰
آدمین
روز ارتش

نامگذارى 29 فروردین هرسال به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینى(ره) بود. آن هم در شرایطى که ارتش جمهورى اسلامى با کارشکنى هاى مختلف داخلى و خارجى روبه رو بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۰۰
آدمین

به گزارش ستادبرگزاری نمازجمعه توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهر امروز28فروردین در خطبه های نماز جمعه شهر توپ آغاج که در مسجدصاحب الزمان (عج) این شهر برگزارشد اظهارداشت: امام باقر علیه السلام، برخی از یاران خاص خویش را به همراه پیامی، نزد گروهی از شیعیان فرستاد و دستور داد که پیام حضرت را این گونه به آنان برسانند:

به شیعیان ما از سوی ما سلام برسان و آنان را به تقوای خدای بزرگ سفارش کن و اینکه ثروتمندان و توانگرانشان به دیدار و عیادت تهی دستان بروند؛ تندرستانشان، بیمارانشان را عیادت کنند؛ زندگانشان در تشییع مردگان حاضر شوند؛ در خانه ها، به دیدار همدیگر بروند؛ چرا که این دیدارها و رفت وآمدهای خانگی سبب احیای امر ما می شود. خدا رحمت کند کسی را که امر ما را زنده می کند و به بهترین آن عمل می نماید. به آنان بگو: هرگز به ولایت ما نخواهد رسید، جز با ورع و کوشش. حسرت بارترین حالت در قیامت، از آنِ کسی است که کارهای نیک را برای مردم توصیف کند، ولی خودش، مخالف آن رفتار کند

وی با اشاره به روایتی از  امام جواد (ع) گفت: قالَ الإمام الجواد - علیه السلام - : مَنِ اسْتَحْسَنَ قَبیحاً کانَ شَریکاً فیهِ. «کشف الغمّه، ج 2، ص 349»  امام جواد - علیه السلام - فرمود: هر که کار زشتی را تحسین و تأیید کند، در عقاب آن شریک می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۵
آدمین
جلسه قرائت قرآن و بیان مفاهیم هرشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد صاحب الزمان_عج_ توسط امام جمعه شهر توپ آغاج

برگزاری جلسات تفسیر قرآن از سوره مبارکه حمد توسط امام جمعه  شهر توپ آغاج حجت الاسلام حکیمی فر از دوشنبه 24فرودین  در روزهای زوج 

بعدظهرها از ساعت 18:30 الی 19:30    

کلاس روش تحقیق ویژه 

طلاب، دانشجویان ودانش آموزان 

بعد ظهر روزهای زوج    از ساعت 17 الی 18 

مکان برگزاری کلاس ها در دفتر امام جمعه 

شرکت در کلاس های تفسیر برای عموم آزاد است 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ فروردين ۹۴ ، ۲۳:۱۳
آدمین

حجت الاسلام حکیمی فردر گفتگوبا توپ آغاج نیوز اظهارداشت: اقدام عربستان نسل کشی علیه بشریت و نقض تمام قوانین بین المللی است. سکوت سازمان های جهانی، از جمله شورای حقوق بشر در برابر آن امری پرسش برانگیز و محکوم است. این امر مطرح می شود که آمریکا چگونه به بهانه نجات جان انسان به اشغال عراق و افغانستان پرداخته و در برابر کشتار یمن سکوت کرده است. به راستی، این امر واهی بودن ادعاهای بشردوستی آمریکا را نشان نمی دهد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۲
آدمین

به گزارش ستادبرگزاری نمازجمعه توپ آغاج؛ حجت الاسلام والمسلمین حکمت حکیمی فر امام جمعه شهر توپ آغاج ظهر امروز( 21فروردین) در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مسجدصاحب الزمان(عج) برگزارشدضمن تبریک خجسته میلادیگانه گیتی حضرت زهرای بتول (سلام الله علیها)با بیان اینکه خداوندبشارت وجود حضرت فاطمه سلام الله علیها را در معراج به پیامبر اسلام داد اظهارداشت:پیش از تولّد حضرت فاطمه سلام الله علیها، خداوند در معراج، بشارت تولّد ایشان را به نبی خاتم صلّی الله علیه و آله و ‏سلم داده و فرموده بود:‏ یا مُحَمَّد! إِنَّ اللهَ تَعَالَی یبَشِّرُکَ بِفَاطِمَةَ مِنْ خَدِیجَةَ بِنْتِ خُوَیلِدٍ...؛‏ ای پیامبر! خداوند [ولادت] فاطمه را از خدیجه، دختر خویلد به تو بشارت می دهد.‏

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۴۵
آدمین

۲۰جمادی الثانی

۱-ولادت حضرت "فاطمه ‏ی زهرا"(س) دختر بزرگوار حضرت محمد مصطفی(ص) (۵ بعثت)

۲-تولد رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی در خمین(۱۳۲۰ ق)

۳- روز زن و هفته ‏ی بزرگداشت مقام مادر

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۴ ، ۰۸:۵۷
آدمین
زندگینامه شهید امیر سپهبد علی صیادشیرازی

 س

ینه ستبر تاریخ مالامال از خاطرات حیات و ممات مردان مردی است که روحشان فراتر از زمان و عرصه فراخ زمین تنگ تر از قلب سرشار از عشقشان بوده است. عشق به یگانه هستی بخش که اشتیاق لقائش آرام از جسم و جان آن ها گرفته و سر سودایی شان را همواره بر آستان داشته است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۴ ، ۰۷:۰۰
آدمین
سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره مسئله هسته‌ای و تحولات یمن؛
از توافق عزتمندانه صددرصد حمایت می‌کنم/ دغدغه جدی دارم چون طرف مقابل متقلب است/ تحریمها باید در همان روز توافق بطور کامل لغو شوند/ جنایت سعودی در یمن مشابه جنایت صهیونیستها در غزه است/ هشدار می دهم که دست از حرکت جنایت آمیز در یمن بردارند (۱۳۹۴/۰۱/۲۰ - ۱۵:۵۳)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۲۸
آدمین
با موافقت نمایندگان
امام جماعت مدیر امور مسجد و رئیس هیات امنا است
امام جماعت مدیر امور مسجد و رئیس هیات امنا است
نمایندگان مجلس شورای اسلامی امام جماعت را مدیر امور مسجد و نیز رئیس هیات امنای مسجد قرار دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه 16 فروردین 94) در جریان بررسی طرح یک فوریتی حمایت از احداث، تجهیز و نوسازی و مدیریت مساجد کشور و پیگیری امور نمازخانه‌ها، ماده 13 این طرح را با اصلاحاتی به تصویب رساندند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۲:۱۸
آدمین

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه شهر توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فرظهر امروز 14فروردین در خطبه های نمازجمعه این شهر که در مسجد صاحب الزمان برگزار شدبا اشاره به آیه سوره مبارکه الأحزاب آیه ۷۰
یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقولوا قَولًا سَدیدًا﴿۷۰﴾ اظهارداشت:خداوند متعال در این آیه اهل ایمان و همه مومنین به خداوند را دستور رعایت تقوای الهی کرده و از همه آنها  حق محوری را خواسته است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۰۰
آدمین

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه؛ حجت الاسلام والمسلمین حکمت حکیمی فر ظهرامروزهفتم فروردین در خطبه های نماز جمعه شهر توپ آغاج که در مسجد صاحب الزمان این شهر برگزار شد ضمن توصیه مردم به رعایت تقوای الهی در زندگی اظهارداشت: قلب‌های مؤمنان که اهل تقوا و ایمان هستند جایگاه خداوند و مرکزی برای حقایق ناب بشری است

.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ فروردين ۹۴ ، ۱۴:۵۸
آدمین

تجمع بزرگ فاطمیون توپ آغاج برگزار می‌شود

امام‌جمعه توپ آغاج از برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در نوروز 94 در شهر توپ آغاج خبر داد.

 تجمع بزرگ فاطمیون توپ آغاج برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت حکیمی فر در گفت‌وگو با توپ آغاج نیوز؛ اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با هیئت‌امنای مسجد و حسینیه و متدینین و جوانان عاشورایی طلاب و روحانیون و ادارات شهر توپ آغاج در راستای برگزاری باشکوه مراسم سوگواری سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) درروستاهای تابعه این شهر همچنین تجمع بزرگ فاطمیون توپ آغاجی انجام‌شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۳
آدمین

حجت الاسلام والمسلمین حکیمی فر امام جمعه شهر توپ آغاج در پیامی درگذشت خواهر مکرمه مقام معظم رهبری را تسلیت گفت:

پیام حجت الاسلام و المسلمین حکمت حکیمی فر  به این شرح است:

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۹۴ ، ۱۵:۰۰
آدمین
رهبر معظم انقلاب در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم رضوی(ع):
همه باید به دولت کمک کنند/انتقاد از دولت نباید موجب سلب اعتماد عمومی شود/ دولت به منتقدان اهانت نکند/ رفع تحریم ها باید بلافاصله بعد از توافق انجام شود/ اقدامات برگشت ناپذیر در صنعت هسته‌ای را نمی‌پذیریم (۱۳۹۴/۰۱/۰۱ - ۱۸:۴۶)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۴ ، ۱۸:۴۷
آدمین
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌ مناسبت آغاز سال ۱۳۹۴:
سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»/ آرزوهای بزرگ فراروی ایران با همکاری و اعتماد متقابل دولت و ملت دست یافتنی است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ فروردين ۹۴ ، ۰۲:۱۷
آدمین