پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۰۰ ق.ظ

۱

وی با بیان اینکه پیامبر اسلام (ص) پیامبر رحمت و مهربانی است، افزود: مسئولان دولتی فرانسه اقدام جنایت‌بار این نشریه را آزادی بیان می‌نامند در صورتی که سرچشمه همه این خبائث‌ها از دریدگی، بی‌شرمی، هتاکی، لئامت و جهالت آن‌هاست.

امام‌ جمعه توپ‌آغاج گفت: اقدام شنیع و زشت شارلی ابدو و رضایت‌مندی سران استکبار از این اقدام ننگین، در حقیقت روی دیگر سکه‌ای است که گروه‌های تروریستی داعش، جبهة النصرة و غیره در عراق و سوریه بازی می‌کنند و آن، تخریب چهره رحمانی دین مبین اسلام است.

به گفته حکیمی‌فر، هرچند موضوع اسلام‌ستیزی پدیده تازه‌ای در غرب نیست و تقریباً ریشه در تاریخ اروپا و به ‌ویژه جنگ‌های صلیبی دارد اما امواج جدید اسلام‌هراسی، طرحی کاملاً هدفمند و سازمان‌دهی شده است که در سال‌های اخیر با مشارکت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی با بهره‌گیری از ابزارهای متنوع و تاکتیک‌های پیچیده به‌صورت پردامنه‌ای در حال اجراست.

وی توهین به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام را محکوم کرد و گفت: دشمنان نظام از آنجایی‌ که نمی‌توانند علیه مسلمانان و اتحاد بین آنان شکاف ایجاد کنند دست به عملیات تروریستی و انتشار کاریکاتور می‌زنند تا مردم جهان را علیه مسلمانان به ‌ویژه ایران اسلامی تحریک کنند.

امام‌ جمعه توپ‌آغاج با بیان اینکه به کوری چشم دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی از موضع قدرت با جهانیان به گفت‌وگو می‌نشیند، گفت: انتشار کاریکاتورهایی از شخصیت الهی و قدسی نبی مکرم اسلام(ص) نشان از جهالت، خباثت و نادانی مسئولین و سران کشور‌های غربی است.

وی تصریح کرد: شکست‌های پی‌ درپی و مفتضحانه دشمن و نیروی‌های کوردلشان که با نام داعش و النصره مردم بی‌گناه اعم از زن و مرد، پیر و جوان و دختر و پسر را بی‌رحمانه سر می‌برند به عملیات تروریستی و خودزنی روی آورده و دست به انتشار کاریکاتور می‌کنند.

حکیمی‌فر هوشیاری مسلمانان را موجب عقب راندن توطئه‌های دشمن خواند و تأکید کرد: دشمنان پیامبر اسلام(ص) و قرآن عزیز ذلیل‌تر از آن هستند که بخواهند علیه اشرف مخلوقات اقدامی کنند.

وی اتحاد، بصیرت و همدلی همه مسلمانان را در مواجه با توطئه‌های دشمنان خواستار شد و گفت: همه مسلمانان باید با دید باز دشمنان، خدا و رسولش را بشناسند، به‌ راحتی گول شعارهای غلط‌‌انداز حقوق بشری و آزادی بیان را نخورند، اکنون وقت بیداری و بصیرت همه مسلمانان در قبال دشمنان نبی مکرم اسلام (ص) است

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931028001514#sthash.ffWHZUJN.dpuf

نظرات  (۱)

دایرکتوری تبادل لینک - با هر بازدیدی وبلاگتان را ثبت کرده و شاهد افزایش بازدید وبلاگتان باشید. http://www.linc.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی