پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۱۶ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش ستاد برگزاری نمازجمعه توپ آغاج، حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهر  امروز29خردادماه در خطبه های نماز جمعه شهر توپ  آغاج ضمن تبریک  ماه مهمانی خداوند اظهارداشت: بندگی و عبودیت در ماه مبارک رمضان با تسلیم در برابر اوامر و نواهی الهی  به اوج خود می رسد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۵
آدمین
پنج شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ \ الخمیس ٢ رمضان ١٤٣٦ \ Thursday, June 18, 2015
آداب میهمانی ماه خدا 
دراین ماه عظیم وبابرکت با نیّت هاى درست و دل هاى پاکیزه از پروردگار خود بخواهیدکه توفیق روزه داشتن و تلاوت کردن قرآن در آن را به شما عطا فرماید.
 همزمان با فرارسیدن ماه میهمانی حضرت دوست وحضور عاشقانه بر خوان پرکرامت و آسمانی اش  اعمال زیبا و عارفانه ماه مبارک رمضان را منتشر می کند
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۹۴ ، ۰۵:۵۱
آدمین

به گزارش ستادبرگزاری نمازجمعه شهر توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهر امروز 22خرداددر خطبه های نمازجمعه شهرتوپ آغاج که درمسجد صاحب الزمان این شهر برگزارشد با اشاره به ویژگی های اهل تقوی اظهارداشت:انسان های با تقوی، و پرهیزگار از چشمه ساران رحمت الهی برخوردار و متنعم در آن هستند إِنَّ الْمُتَّقِینَ فِی جَنَّاتٍ وَعُیُونٍ.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۵
آدمین

به گزارش ستادبرگزاری نمازجمعه توپ آغاج؛حجت الاسلام حکیمی فرظهر امروز15خرداد در خطبه های نمازجمعه شهر توپ آغاج با اشاره به جایگاه تقوا در آموزه‌های اسلامی و سفارشات قرآن و اهل‌بیت علیهم‌السلام  اظهارکرد:در آیه «یَا بَنِی آدَمَ قَدْ أَنْزَلْنَا عَلَیْکُمْ لِبَاسًا یُوَارِی سَوْآتِکُمْ وَرِیشًا وَلِبَاسُ التَّقْوَى ذَلِکَ خَیْرٌ ذَلِکَ مِنْ آیَاتِ اللَّهِ لَعَلَّهُمْ یَذَّکَّرُونَ»(سوره اعراف آیه 26) تقوا به لباس تعبیر شده است که بیان می‌دارد لباس تقوا از هر لباس و زر و زیور دیگری بهتر است.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۲
آدمین

امام جمعه توپ آغاج؛ایران به نیابت از امام زمان(عج)، وظیفه خود را دفاع از مظلومین قرار داده است

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه شهر توپ آغاج، حجت الاسلام حکیمی فر ظهر امروز8خرداد در خطبه های نماز جمعه این شهر که در مسجدصاحب الزمان (عج) برگزار شد اظهارداشت: خداوند متعال می فرماید: أَمَّا الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحَاتِ فَلَهُمْ جَنَّاتُ الْمَأْوَى نُزُلاً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ‌ * وَ أَمَّا الَّذِینَ فَسَقُوا فَمَأْوَاهُمُ النَّارُ کُلَّمَا أَرَادُوا أَنْ یَخْرُجُوا مِنْهَا أُعِیدُوا فِیهَا وَ قِیلَ لَهُمْ ذُوقُوا عَذَابَ النَّارِ الَّذِی کُنْتُمْ بِهِ تُکَذِّبُونَ‌ ): آنان که ایمان آورده، و عمل صالح انجام داده اند، بهشت برین جایگاه آنها است و این پاداشی است در برابر آنچه که [ از اعمال خیر ] به جا آوردند. اما کسانی که تباهی و فساد کردند، جایگاهشان آتش دوزخ است؛ هرگاه که می خواهند از آن بیرون روند، بدان باز گردانده می شوند و به آنها گفته می شود: بچشید عذاب آتشی را که تکذیب و انکار می کردید و نیز می فرماید: ( إِنَّ اللَّهَ اشْتَرَى مِنَ الْمُؤْمِنِینَ أَنْفُسَهُمْ وَ أَمْوَالَهُمْ بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ : خداوند، جان و مال مؤمنان را از آنها می خرد و در مقابل، بهشت را به آنها می دهد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۴
آدمین
رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس:
مذاکره‌کنندگان با پافشاری بر مواضع اساسی مصلحت کشور را تأمین کنند/ مبنای نمایندگان و وزرا در تعامل وظیفه قانونی باشد نه گروکشی
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه مواضع ما در مسائل هسته‌ای همان مطالبی است که علناً برای مردم بیان کرده‌ایم، فرمودند: مذاکره‌کنندگان با پافشاری بر مواضع اساسی مصلحت کشور را تأمین کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۱
آدمین

سرکشی مسئولین شهر توپ آغاج از جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس/حضورکمرنگ متولیان امورجانبازان وایثارگران


به گزارش توپ آغاج نیوز؛به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و گرامیداشت روز جانباز، جمعی ازمدیران شهر توپ آغاج   روز شنبه با حضور در منازل دو جانباز هشت سال دفاع مقدس با آنها دیدار و گفت و گو کردند.

امام جمعه شهر توپ آغاج در این دیدارها ضمن گرامیداشت یاد و نام حضرت ابوالفضل العباس (ع)د و تبریک روز جانباز اظهارداشت:جانبازان و پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه با پیروی از ائمه ‏اطهار (ع) و ولایت فقیه حماسه آفرینی کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۰
آدمین

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر صبح امروز2خردادماه در بازدید سرزده از درمانگاه شهر توپ آغاج با پزشک مستقر در درمانگاه خانم دکتر پگاه روزمه دیدار و گفتگو کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۵
آدمین

عباس علیه‌السلام الگویى براى نسل امروز

جمال حق ز سر تا پاست عباس                                                           به یکتایی قسم، یکتاست عباس

خدا داند که از روز ولادت                                                                   امام خویش را می‌خواست عباس

علم در دست، مشک آب بردوش                                                         که هم سردار و هم سقاست عباس

نه در دنیا بود باب الحوائج                                                                   شفیع خلق در عقباست عباس

هنوز از تشنه کامان شرمگین است                                                       ببین در علقمه تنهاست عباس

اگرچه زاده‌ ام البنین است                                                                   و لیکن مادرش زهراست عباس

 

حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام در روز چهارم شعبان سال 26 ه. ق (1) در مدینه منوره دیده به جهان گشود.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ خرداد ۹۴ ، ۰۶:۰۱
آدمین

امام جمعه توپ آغاج از برگزاری نماز باران درشهر توپ آغاج  خبرداد

وی با بیان اینکه؛ کشور ما  با کمبود شدید نزولات آسمانی مواجهه شده است افزود:برای قطع نزول باران دلایل متفاوتی در قرآن و روایات ذکر شده است، از جمله ارتکاب گناه و نتیجه بد اعمال انسان‌ها، امتحان، مصلحت خداوند متعال و تنبلی و سستی انسان‌ها در انجام عبادات برشمرد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده است “اگر مردمی که در شهرها و آبادى‌ها روى زمین زندگی مى‌کنند، ایمان و تقوا داشته باشند، درهاى برکات از آسمان و زمین را به روى آنها مى‌گشاییم”

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۳
آدمین

به گزارش ستادبرگزاری نمازجمعه شهرتوپ آغاج،حجت الاسلام حکمت حکیمی فرظهر امروزاول خرداد در خطبه های نماز جمعه شهر توپ آغاج که در مسجدحضرت صاحب الزمان(عج)این شهربرگزارشد ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهارداشت: احسان همراه پرهیزکارى در محیط خانواده، از توصیه هاى قرآن به خانواده هاست: واِنِ امرَاَةٌ خافَت مِن بَعلِها نُشوزًا اَو اِعراضـًا...واِن تُحسِنوا.... نساء (4) 128 احسان به خانواده، سبب زوال بخل و فرومایگى نفسانى: واِنِ امرَاَةٌ خافَت مِن بَعلِها نُشوزًا اَو اِعراضـًا فَلا جُناحَ عَلَیهِما اَن یُصلِحا بَینَهُما صُلحـًا والصُّلحُ خَیرٌ واُحضِرَتِ الاَنفُسُ الشُّحَّ واِن تُحسِنوا.... نساء  احسان به خانواده، درپى دارنده پاداش الهى: واِنِ امرَاَةٌ خافَت مِن بَعلِها نُشوزًا اَو اِعراضـًا...واِن تُحسِنوا...فَاِنَّ اللّهَ کَانَ بِما تَعمَلونَ خَبیرا.[5] نساء

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۲۹
آدمین

ولادتی از جنس اشک

با به دنیا آمدن نوزاد در هر خانواده‌ای موجی از شادی و شعف تمامی اعضای را فرا می‌گیرد و همین هم انتظار می‌رود. اما در خانواده پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله با ولادت فرزند دوم حضرت فاطمه علیهاالسلام همراه شوق، غمی نیز وجود داشت. کسی که بعدها با قیامش عالمی را مبهوت کرد؛ او کسی نیست جز حسین بن علی بن ابی طالب علیهماالسلام.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۶
آدمین
جاهلیت جدید به رهبری آمریکا در برابر پیروان رسول اعظم (ص)

*   چکیده: بیانات بسیار مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت سالروز بعثت پیامبر اکرم(ص)، دارای 7 محور اصلی بود که این محورها به شرح زیر است: 1. تبیین مفهوم جاهلیت اولیه و جاهلیت مدرن؛ 2. مسلح بودن جاهلیت مدرن به علم و خطرناک تر بودن آن؛ 3. گرفتاری های امروز جهان اسلام؛ 4. آمریکا سردمدار جاهلیت مدرن؛ 5. توان دنیای اسلام برای مقابله با جاهلیت جدید؛ 6. بصیرت و عزم، دو لازمه اصلی  مبارزه با جاهلیت؛ 7. مقابله جمهوری اسلامی با تروریسم و حمایت ایران اسلامی از مظلوم در فلسطین و یمن و سایر مناطق. در این میان آنچه نیازمند شرح و بسط بیشتری به نظر می رسد، وجوه شباهت میان جاهلیت زمان قبل از اسلام و جاهلیت کنونی است. از میان شباهت های گسترده میان جاهلیت سابق و جاهلیت کنونی، سه شباهت زیر به نظر بسیار جدی می رسد: 1. نهادینه سازی ظلم و جور در عالم؛ 2. وارونگی ارزشی و فرهنگی و معرفتی؛ 3. تسلط ظاهری و پوشالین بودن حقیقی  *

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ خرداد ۹۴ ، ۰۷:۵۲
آدمین