پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ

۲

توهین به مقدسات اسلام اوج جهالت غرب است.

دوشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۵۸ ق.ظ


وی افزود: اگر مسئله امر به ‌معروف و نهى از منکر در میان نباشد عوامل مختلفى که دشمن به دنبال آن است ، همچون موریانه از درون، ریشه‌های اجتماع را می‌خورند، و آن را از هم متلاشى می‌سازند، بنابراین حفظ وحدت اجتماعى بدون نظارت عمومى ممکن نیست.


امام‌جمعه توپ آغاج با بیان اینکه«فلاح و رستگارى تنها از راه امربه‌معروف ممکن است تصریح کرد: در میان مسلمانان باید امتى باشند که این دو وظیفه بزرگ اجتماعى را انجام دهند: مردم را به نیکی‌ها دعوت کنند، و از بدی‌ها بازدارند. (و لتکن منکم امة یدعون الى الخیر و یامرون بالمعروف و ینهون عن المنکر).

رئیس ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر شهر توپ آغاج در ادامه با اشاره به ویژگی‌های آمرین به معروف خاطرنشان کرد: برخورد مناسب و عقلانی، تذکر لسانی ولو کراراً، دعوت مردم به خیر و نیکی از ویژگی‌های آمرین به معروف است.

حجت‌الاسلام حکیمی فر در بخش دیگر سخنان خود ضمن اعلام انزجار از انتشار کاریکاتور موهن علیه ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) گفت: دشمنان نظام ازآنجایی‌که نمی‌توانند علیه مسلمانان و اتحاد بین آنان شکاف ایجاد کنند دست به عملیات تروریستی و انتشار کاریکاتور می‌زنند.

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: شکست‌های پی‌درپی و مفتضحانه دشمن و نیروی‌های کوردلشان که بانام داعش و النصره مردم بی‌گناه اعم از زن و مرد، پیر و جوان و دختر و پسر را بی‌رحمانه سر می‌برند به عملیات تروریستی و خودزنی روی آورده است.

وی ضمن تأکید بر وحدت مسلمانان آن را موجب عقب راندن توطئه‌های دشمن خواند و گفت: دشمنان پیامبر اسلام و قرآن ،زبون‌تر از آن هستند که بخواهند علیه اشرف مخلوقات اقدامی بکنند.

امام‌جمعه توپ آغاج تصریح کرد: توهین به ساحت قدسی پیامبر اسلام (ص) قلب یک و نیم میلیارد مسلمان را جریحه دار کرده است.

حکیمی فر ضمن محکومیت شدید این جنایت از راهپیمایی مردم غیور و ولایت مدار شهر توپ آغاج در روز جمعه 3 بهمن خبر داد و گفت: مردم غیور و ولایتمدار شهر توپ آغاج روز جمعه سوم بهمن‌ماه با برگزاری راهپیمایی علیه استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل اعلام انزجار خواهند کرد.


امام جمعه توپ آغاج در پایان یادآور شد: بصیرت و هوشیاری مردم موجب خنثی شدن توطئه دشمنان اسلام و قرآن است.

باز نشر خبر در رسانه های بین المللی =خبرگزاری بسیج

2-خبرگزاری شفقنا

3-خبرگزاری ایکنا 

4-عمار313

نظرات  (۲)

باسلام عالی بود
باسلام
آقای بزرگواری که نوشتی بجز یکنفر کدومش توپ آغاجی .
اولا که شرکت در نماز جمعه لیاقت میخواهد . دوما شرکت کردن در این جهاد بزرگ بومی و غیر بومی نداره ...
سوما افتخار کن که در شهت نماز جمعه به این باشکوهی و عزمت برگزار میشه و پایدار نیز خواهد ماند .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی