پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

آخرین مطالب

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

به گزارش ستادبرگزاری نمازجمعه شهرتوپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فرظهر امروزبیست وهفتم شهریور درخطبه های نمازجمعه شهرتوپ آغاج که در مسجدصاحب الزمان برگزار شد ضمن توصیه مردم به رعایت تقوای الهی با اشاره«ضوابط درروابط خانوادگی» اظهارداشت:تبعیت عاطفی و احساسی از زن،می تواند دوام و استحکام خانواده بیانجامد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۰
آدمین

به گزارش ستادنماز جمعه شهر توپ آغاج؛حجت الاسلام حکمت حکیمی فر ظهرامروز20شهریور در خطبه های نماز جمعه توپ آغاج که در مسجد صاحب الزمان برگزارشد پیرو مباحث هفته های پیشین با موضوع «تربیت و ضوابط در روابط خانوادگی »  اظهارداشت: «آیین زن داری»  و مسئولیت  در خانواده طرفینی است، و هریک از زن و مرد نسبت به یکدیگر مسئولیت های دارند؛ لذا این مسئولیت  ها فراگیر و گسترده و در همه ابعاد زندگی جاری است: بعد اخلاقی ،اقتصادی،عاطفی، فکری و .. در مجموع می توان گفت،رعایت جانب زنان لازمتر و ارزشمندتراست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۰
آدمین

به گزارش ستاد برگزاری نمازجمعه شهر توپ آغاج،حجت الاسلام حکیمی فر ظهر امروز 13شهریور در خطبه های نمازجمعه توپ آغاج که درمسجدصاحب الزمان (ع) برگزارشد با تاکید به روابط اجتماعی ، براساس تکلیف اظهارداشت: بهترین برادران دینی انسان کسی است، در صورت مشاهده کوتاهی در عبادات و اطاعت از خداوند و همچنین معصیت الهی  تندی و خشونت داشته باشد همانطوری که امیرالمومنین (ع) فرمودند؛ خَیرُ اِخوانِک مَن عَنَّفکَ فی طاعهِ الله1 .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۸
آدمین

انتقاد امام جمعه توپ آغاج از عدم پوشش استقبال باشکوه بیرق رضوی توسط رسانه ها

به گزارش ستاد برگزاری نماز جمعه توپ آغاج :حجت الاسلام  حکمت حکیمی فر ظهرامروز6شهریور در خطبه های نمازجمعه شهر توپ آغاج که درمسجدصاحب الزمان(ع)برگزارشدبا بیان اینکه دوری از مردم،دوری از خدا را در پی خواهد داشت اظهارداشت:انسان موجودی است اجتماعی و ادامه حیات آن وابسته به تعامل و ارتباط با دیگران و برخورداری از روحیه انفاق و اخلاق اجتماعی است

.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۶
آدمین