پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۰ ب.ظ

۰

مزارشهدای توپ آغاج گلباران شد

پنجشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۰ ب.ظ

به مناسبت گرامیداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در شهر توپ آغاج غبارروبی، عطرافشانی و گل‌باران شد.

عصر پنجشنبه 16 بهمن در این آیین معنوی امام‌جمعه، فرمانده حوزه مقاومت، جمعی از مسئولان، بسیجیان و خانواده‌های معظم شاهد و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حاضران در این مراسم باشکوه با حضور بر مزار شهدا با غبارروبی و گل‌باران مزار آن‌ها ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گلگون‌کفن ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم همچنین با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت حکیمی فر امام‌جمعه توپ آغاج در این آیین با گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل خون‌های پاک شهدا و جان‌فشانی ایثارگران است.

وی بابیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم افزود: همه ما وظیفه‌داریم در تداوم راه شهیدان از هیچ کوششی کوتاهی نکرده و پیام‌رسان شایسته‌ای برای انتقال آرمان‌های شهدا به نسل جوان جامعه باشیم.

امام‌جمعه توپ آغاج ضمن تأکید بر آرمان‌های شهدا؛ توجه مسئولان به فرهنگ ایثار و شهادت را موجب ترویج این فرهنگ در سطح جامعه به‌ویژه در بین جوانان در تداوم مسیر حمایت از آرمان‌های نظام و انقلاب دانست.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی