پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۳۱ ق.ظ

۰

با توجه به ادامه جنایات دولت عربستان سعودی در به شهادت رساندن و مجروح ساختن مردم بی‌گناه یمن و اعمال ممنوعیت در ارسال کمک‌های دارویی و غذایی و از بین بردن زیرساخت‌های حیاتی آن کشور که با حمایت و هدایت دولت آمریکا انجام می‌شود، «راهپیمایی مردمی در حمایت از مردم یمن و محکومیت جنایات ضدبشری رژیم سعودی» در شهر توپ آغاج برگزار می شود.

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ مردم ولایمتدار توپ آغاج روز جمعه 18 اردیبهشت ماه در حمایت از مردم مظلوم یمن تظاهرات خواهند کرد.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفتگو با توپ آغاج نیوز، ضمن اعلام خبر فوق اظهارداشت: با توجه به کشتار بی رحمانه و نسل کشی های ظالمانه آل سعود در یمن، مردم ولایتمدار شهر توپ آغاج در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم کشور یمن تظاهرات خواهند کرد.امام جمعه شهر توپ آغاج افزود:سران عربستان برای دلخشوی سران رژیم صهیونیستی و امریکا دست به ظالمانه ترین جنایات بر علیه کودکان،زنان و کشتار غیر نظامیان زده است که بعنوان  لکه ننگی در تاریخ حکومت آل سعود باقی خواهد ماند.

رئیس ستاد امربه معروف و نهی از منکر توپ آغاج تاکید کرد: جنایات آل‌سعود در کشتار مردم بی‌دفاع یمن آنچنان نفرت‌انگیز و وحشیانه است که هرگونه نزدیکی و همراهی با آل‌سعود، دیگران را نیز به ورطه‌ای که آل‌سعود در آن گرفتار است، می‌کشاند.

حکیمی فر گفت:جنایات هولناکی که این روزها در یمن اتفاق می افتد و مشاهده تصاویر دلخراش انبوه کودکان کشته شده سندی بر تاسی سران عربستان به سلف جاهل خود بوده  ؛ که چگونه دختران خود را به خاطر جنسیت زنده بگور می کردند .

وی افزود:بمباران‌های صنعا و صعده منجر به شهادت زنان و کودکان  می شود که به همین جهت،نسبت  اصطلاح رژیم کودک کش اسرائیلی را به عربستان سعودی نیز نسبتی درست است.

خطیب جمعه توپ آغاج تاکید کرد: آل سعود با انگیزه‌های مختلفی از جمله جبران برخی ناکامی‌ها در منطقه به دنبال جنگ افروزی در منطقه است.

حجت الاسلام حکیمی فر در پایان ضمن دعوت از اقشار مختلف برای شرکت در راهپیمایی گفت: از همین جا ازمسئولین،مردم متدین و مومن ،جوانان ،دانشجویان و اقشار مختلف مردم برای شرکت در این تظاهرات دعوت می کنم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی