پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۱۰ ب.ظ

۰

وی افزود: بهبود و کیفی سازی حلقه‌های صالحین، ارتقاء سطح حلقه‌های صالحین، اهتمام و تلاش جدی مربیان در برگزاری منظم جلسات حلقه سرگروه‌ها و تعامل با آن‌ها، حضور فعال و منظم مربیان در جلسات حلقه مربیان و حفظ ارتباط و تعامل با سرمربی شجره طیبه صالحین حوزه مقاومت بسیج شهدای توپ آغاج تأکید کرد.

امام‌جمعه توپ آغاج با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ نرم خاطرنشان کرد: همه ما بایستی در راستای عملیاتی نمودن منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم و مدیریت جهادی در مبارزه و مقابله با جنگ نرم را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: مربیان و استادان با تشکیل جلسات حلقه سرگروه‌های خود و تمرکز آن‌ها بر روی عامل فرهنگ دینی در مسیر گفتمان ولایت قدم بردارند.

حجت‌الاسلام حکیمی فر داده داد: امربه‌معروف و نهی از منکر، موضوعات اقتصاد مقاومتی، تلاش درزمینهٔ کیفی سازی و غنی‌سازی حلقه‌های شجره طیبه صالحین، با ایجاد محتواهای غنی به‌ویژه حلقه سرگروه‌ها از دیگر موضوعاتی کلیدی است باید در جهت پیشبرد برنامه‌های شجره طیبه صالحین تلاش کرده و حرکت روبه‌جلو داشته باشیم

وی افزود: باید درزمینهٔ مسائل فرهنگی منویات رهبری دغدغه داشته باشیم و مسائل به‌صورت سلسله وار از سرمربی به مربی، از مربی به سرگروه‌ها، و از سرگروه‌ها به متر بیان منتقل شود.

رئیس ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر توپ آغاج با اشاره به تعاون عید نوروز و شهادت حضرت فاطمه (س) خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن این دو مناسبت باید از  منبع غنی فاطمیه نهایت بهره‌برداری را در هدایت حلقه‌ها داشته باشیم. مربیان عزیز باید از فرصت ایجادشده در هیئت مذهبی مرتبط استفاده کرده مشکلات و معضلات اجتماعی ازجمله حجاب و عفاف، غفلت از فریضه مهم امربه‌معروف و نهی از منکر و سایر موارد را مطرح کنند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی