پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۰۷ ب.ظ

۰


وی در حاشیه بازدید از این کتابخانه  ضمن تقدیر از کربلایی اصغر مسئول و جوان خوش ذوق توپ آغاجی اظهارداشت:احداث ،تجهیز و راه اندازی کتابخانه در شهر توپ آغاج از اولویت برنامه های فرهنگی شورا وشهرداری باید قرار گیرد.
امام جمعه توپ آغاج ادامه داد:  تجهیز و بازسازی کتابخانه ها، فضای مناسب و مطلوبی را برای شهروندانی که جهت دریافت کتاب یا مطالعه به این مراکز مراجعه می کنند،باید فراهم کرد.
حجت الاسلام حکیمی فر با اظهارتاسف ازکمبود امکانات اولیه در شهر توپ آغاج به خصوص محل مناسبی برای مطالعه و  کتابخانه در این شهر خاطرنشان کرد:احداث کتابخانه و اختصاص فضایی مناسبت به محل کتابخانی جوانان و خانواده از مواردی است که شهردار و اعضای محترم شورای اسلامی شهر با درخواست از  اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی شهرستان بیجار به این مهم توجه داشته باشند . 
امام جمعه توپ آغاج در پایان ضمن تقدیر از تلاش این جوان خوش ذوق نسبت به توسعه کتابخانه پیرایشگاه سِودا ، توجه جدی مسئولان شهر و شهرستان بیجار را برای رسیدگی به وضعیت کتابخانه شهر توپ آغاج را خواستار شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی