پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ب.ظ

۱

سردمداران غرب آرزوی تسلط بر ایران را به گور خواهند برد.

به گزارش خبرنگار توپ آغاج نیوز؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت حکیمی فر پیش از ظهر امروز در جمع هزاران نفر از مردم شهر توپ آغاج بابیان اینکه، راه امام و رهبری همواره ادامه خواهد داشت تأکید کرد: سردمداران غرب باید از خواب غفلت بیدار شوند، فکر هرگونه سلطه بر ایران اسلامی برای همیشه اذهانشان پاک کنند زیرا آرزوی است که به گور خواهند برد.

وی با اشاره به آیه «وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَـکِنَّ اللّهَ رَمَى» افزود: دشمنان از بد انقلاب نقشه‌های شوم خود را برای از بین بردن نظام به کار بستند و با ترورهای کور خود می‌خواستند ملت را از نظام جدا کنند، ولی غافل از اینکه خداوند آن‌ها را کشته است.

امام‌جمعه توپ آغاج با اشاره به پیام راهپیمایی میلیونی ملت ایران اسلامی تصریح کرد: پیام اول به کشورهای منطقه و مسلمان است که ما می‌خواهیم به‌طور مسالمت‌آمیز در کنار یکدیگر زندگی کرده و برای سرافرازی اسلام به هم کمک کنیم و در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی کنیم.

حجت‌الاسلام حکیمی فر با اشاره به حضور مردم ولایتمدار شهر توپ آغاج افزود: این حضور گسترده ملت یک پیام مهم دیگر برای دولت‌های مستکبر غرب دارد؛ و آن این‌که شما مردم ایران را در طول این مدت به‌خوبی شناخته‌اید و می‌دانید اهل مقاومت بوده و درراه پایداری نظام خون داده‌اند.

وی بابیان اینکه ملت ایران دست از خواسته‌های خود بر نخواهد کشید تصریح کرد: دولت‌های استکباری بهتر است دست از شرارت بردارند و با مردم ایران بسازند؛ چراکه ملت ایران دست از خواسته‌های خود درنخواهند داشت.

امام‌جمعه توپ آغاج افزود: دولت‌های استکباری بدانند ملت ایران برای دفاع از کشور و دین خود و حفاظت از خون پاک شهدا هر مشکلی را تحمل خواهند کرد بهتر است زورگویان غربی دست از قلدری بکشند.

حجت‌الاسلام حکیمی فر ضمن تأکید بر شعار «لبیک یارسول الله» خاطرنشان کرد: اتحاد و برادری بین شیعه و سنی دسیسه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد، همه‌ای ما به وطن خود و دین اسلام و پیغمبر خود عشق می‌ورزیم.

وی در پایان تأکید کرد: کور باد چشم دشمنان دین اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی که این‌همه حضور را نادیده بگیرند.

انتهای پیام

نظرات  (۱)

سلام .سایتتون واقعا بی نظیر .من همینجا از جناب حکیمی فر بخاطر زحمات گران مایشون تشکر میکنم.
پاسخ:
با سلام از لطف حضرتعالی و همه همشریها به امام جمعه شهرمون تقدیر و تشکر می کنیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی