پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ

۰

خطبه های دشمن شکن نماز جمعه توپ آغاج

جمعه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ

به گزارش خبرنگار ستاد برگزاری نماز جمعه توپ آغاج؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت حکیمی فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر توپ آغاج که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهر برگزار شد با اشاره به روایتی از رسول گرامی اسلام؛ تقوا را موجب پاک‌دامنی انسان دانست اظهار داشت: در جامعه اسلامی باید با رعایت تقوا در انجام وظایف در خدمت مردم و جامعه بود؛ اَتقَى النّاسِ مَن قالَ الحَقَّ فیما لَهُ و َعَلَیهِ، باتقواترین مردم، کسى است که در آنچه به نفع یا ضرر اوست، حق را بگوید.

وی افزود: تقوای دینی و  الهی یعنی اینکه انسان هر آنچه دین در زندگی افراد معین کرده و از هرگونه خطا وزشتی به شمار آید مرتکب نشود است.

امام‌جمعه توپ آغاج با اشاره به آیاتی از قرآن بیان داشت: روزی بی‌حدوحساب؛ هدایت قرآنی و گشوده شدن برکات آسمانی از آثار رعایت تقوا در زندگی مردم است.

حجت‌الاسلام حکیمی فر با اشاره به آیه «وَ مَن یُطع اللّه َ وَ رَسُولَهُ و یخشَ اللّه َ وَ یتَّقه فَاولئِک همُ الفائِزون»(نور 52) تصریح کرد: افراد خوشبخت کسانی هستند که اطاعت خدا و رسول کرده و خداوند را ناظر بر اعمال خود بدانند و تقوا داشته باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با تبریک ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: الهی بودن مقصد و اسلامی همگانی و همچنین وحدت همه اقشار جامعه از مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌آید.

امام‌جمعه توپ آغاج تأکید کرد: اسلام‌خواهی و عمل به موازین دینی از خواسته‌های عمومی مردم در تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکیمی فر وحدت را یکی دیگر از مؤلفه‌های پیروزی حق‌طلبان در پیروزی انقلاب ذکر کرد و گفت: در هر جامعه اگر همه همدل و یک‌صدا باشند در مقابل زورگویان می‌توانند بایستند، مردم غیور ایران در مقابل ظلم طاغوتیان با رهبری امام راحل ایستادند و پیروزی شدند، دشمنان انقلاب و نظام هم‌اکنون نیز از اتحاد و یکپارچگی مردم در هراس هستند.

وی وحدت را دژ مستحکم در مقابل دشمنان دانست و تصریح کرد: تا زمانی که وحدت و همدلی بین مسئولین نظام و مردم برقرار است مستکبرین به‌خصوص امریکا هیچ اقدامی نمی‌توانند علیه جمهوری اسلامی داشته باشد.

*22 بهمن؛ نصرت اعجازآمیزاسلام بر کفر بود

رئیس ستا احیای امربه‌معروف شهر توپ آغاج،22 بهمن را تحقق نصرت اعجازآمیزاسلام بر کفرذکرکرد و بیان داشت: مردمانی از جنس اخلاص با رهبری یک مرجع تقلید حضرت امام خمینی (ره) دوشادوش هم پیرو جوان ایستادند و با چشم خود نصرت الهی «کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً بِإِذنِ اللَّهَ» را دیدند.

حجت‌الاسلام حکیمی فر بابیان اینکه؛ پیروزی حق یکی از وعده‌های قطعی الهی است گفت: وَقُلْ جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا؛ خواسته پروردگار از پیامبر این است که باید با قاطعیت، پیروزى نهایى حقّ را به مردم اعلام کند.

وی با اشاره به آیه .... جَاء الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ... ادامه داد: با آمدن حق به میدان باطل از بین می‌رود این‌یکی دیگر از نصرت‌های الهی بر مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی بود.

امام‌جمعه توپ آغاج بابیان اینکه از جلوه‏ها و مانورهاى باطل نباید هراسید تأکید کرد: عاقبت، باطل رفتنى و نابود شدنى است و حقّ، آن چیزی است که باقى و پایداراست.

*تهاجم تبلیغاتی غرب علیه اسلام و انقلاب اسلامی نشان از قدرت ایمان ملت ایران و ضعف دشمن است.

حجت‌الاسلام حکیمی فر در ادامه تهاجم تبلیغاتی علیه اسلام و انقلاب اسلامی را از نقشه‌های شوم کشورهای غربی در راستای اسلام هراسی ذکر کرد و بیان داشت: یکی از راهبردهای اساسی آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی در مخالفت با نظام اسلامی، تهاجم و تبلیغات گسترده و همه‌جانبه و ایجاد جنگ روانی علیه اسلام ناب محمدی (ص) است.

وی افزود: دشمنان می‌کوشند بدین شیوه جامعیت دین اسلام و به‌ویژه فقه و احکام و قوانین اسلامی را در اداره حکومت و مدیریت و

 

سیاست‌گذاری در جامعه مدرن، ناتوان و ناقص معرفی کنند و با القا اینکه  دین به‌عنوان یک امر عبادی، شخصی و رابطه بنده باخدا بودن است و از آن انتظار مدیریت و حکومت در یک جامعه مدرن را نباید داشت.

حکیمی فر تصریح کرد: بزرگ‌نمایی برخی از کاستی‌ها و نابسامانی‌ها، تخطئه کردن نظام اسلامی به دلیل نارسایی‌هایی که به دست عوامل دشمن به وجود آمده، نادیده انگاشتن دستاوردهای عظیم انقلاب، به‌ویژه استقلال سیاسی و فرهنگی، تعمیم عملکرد نامطلوب و غیرقابل‌دفاع برخی مدیران و مسئولان لغزیده در دام دنیاطلبی، به کلیّت انقلاب و مسئولان نظام، بالا بردن سطح توقعات مردم و ناراضی کردن آنان از وضعیت موجود و سیاه جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی در خدمت‌رسانی به مردم؛ نمونه‌ای از القائات شوم استکبار جهانی است.

امام‌جمعه توپ آغاج؛ تحلیل‌های منحرف‌کننده و مغالطه آمیز از حوادث و رویدادهای مختلف انقلاب را نیز از دیگر القائات غربی‌ها دانست و بیان داشت: مقایسه‌های سطحی و غلط بین ایران اسلامی و برخی کشورهای به‌ظاهر پیش رفته بدون در نظر گرفتن فرهنگ دینی و سنت‌های ملی از دسیسه‌های اروپا و غربی‌ها است.

حکیمی فر با محکوم کردن سوزاندن خلبان اردنی توسط داعش خاطرنشان کرد: آتش توحش داعش دامن آتش فروزانی را می گیرد که بردگی خود را به دلتمردان امریکا و اسرائیل اثبات کرده اند .

وی افزود: شراره های آتش امریکا و ائتلاف به اصطلاح ضد داعش، نصیب خلبان اردنی شد که فکر می کرد، امریکایی ها برای نجاتش صدها نیرو پیاده می کند در صورتی که امریکا خود می خواهد مسلمانان از این طریق از بین برود.

*راه مردم؛ راه پیامبر، اسلام، قرآن و امام راحل و رهبری است

حجت‌الاسلام حکیمی فر در بخش دیگر سخنان خود با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: یوم‌الله بیست دوم بهمن؛ روز تودهنی محکمی به دشمنان اسلام، رسول رحمت مهربانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی افزود: این حرکت ده‌ها میلیونی ملت ولایتمدار ایران اسلامی، مظهر اقتدار ملی، مظهر حضور و اراده و عزم ملی ملت ایران اسلامی هست که با حضور گسترده خود در یوم‌الله بیست دوم بهمن نقطه عطفی دیگر در برگ پیروزی‌های نظام اسلامی است.

امام‌جمعه توپ آغاج بابیان اینکه دشمنان این ملت باید از خواب غفلت و خودبرتربینی بیدار شوند بیان داشت: در طول این سی‌وشش سال چند دولت زورگویی متکبر و خودبرتربین با مانع‌تراشی‌های بیهوده می‌خواهند سد راه پیشرفت و توسعه ملت شهیدپرور ایران اسلامی باشند، درحالی‌که باید از خود خواب غفلت باید بیدار شوند زیرا تلاش آن‌ها برای سیطره بر جمهوری اسلامی ایران بیهوده است.

حکیمی فر خاطرنشان کرد: دشمنان خارجی و فریب‌خوردگان داخلی باید بدانند، راه مردم راه اسلام، قرآن و همان راهی است که رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری می‌روند و تا آخرین قطرات خون خود از این راه دفاع می‌کنند و به اذن الله همه موانع رسیدن به اهداف امام و رهبری را بر خواهند داشت.

*مسئولین ارشاد مراقب افراد فرصت‌طلب باشند تا بانام این وزارت خانه دهن‌کجی به ارزش‌های اسلام و انقلاب نکنند.

امام‌جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از مجوز تک‌خوانی بانوان گفت: امام راحل با پشتیبانی این ملت قیام کرد تا در مقابل منکرات بایستد، این‌همه خون شهدا برای دفاع از حریم انسانی انسان‌ها و هویت اسلامی آن‌ها بر زمین ریخته شد روا نیست این‌گونه بی‌حرمتی به خون شهدا شود.

حکیمی فر بابیان اینکه هرچند مسئولین ارشاد «صدور مجوز تک‌خوانی برای بانوان را تکذیب کردند» خاطرنشان کرد: مسئولین ارشاد مراقب باشند عده ای فرصت طلب با نام این وزارت خانه حرکت‌های موهن و دهن‌کجی به ارزش‌های اسلام و انقلاب نداشته باشند که موجب رنجش امام زمان (عج) و مراجع عظام تقلید خواهد شد.

*سران امریکا غیرقابل‌اعتماد هستند.

امام‌جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه مردم و مسئولان در کنار هم در مقابل دشمنان نظام ایستاده‌اند چه مذاکره نتیجه بدهد یا ندهد، اظهار داشت: همان‌طوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ به سران آمریکایی نباید اعتماد کرد؛ غربی‌ها در سر میز مذاکره حرفی را می‌زنند که چند دقیقه بعد از جلسه حرف خود را تکذیب و گزینه‌های روی میزشان را به ملت غیور ایران اسلامی گوشزد می‌کنند.

حکیمی فر افزود: گزینه‌های روی میز این ملت خون پاک شهدا هستند که مردم با توکل بر خدا و کمک از خون شهدا در مقابل همه یاوه‌گویی‌های استکبار ایستادند و بازهم ایستادگی می‌کنند و این را در راهپیمایی 22بهمن خواهند دید.

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی