پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۴۴ ق.ظ

۰

وی افزود: بخش زیادی از ایالات متحده آمریکا سرزمین مادری سرخپوستان بی‌پناهی است که یکصد میلیون از آنها برای تحقق سرزمین رویایی آمریکایی قربانی شدند و میلیونها سیاهپوست در مسیر آفریقا تا آمریکا در قفس و تابوت و بند و زنجیر جان باختند تا خانه و کاشانه آمریکایی‌ها شکل بگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: اما برای ابرقدرتی آمریکا نیاز به جنگ‌ها و آدم کشی های بیشتری بود. جنگ جهانی اول و دوم با حدود ۱۰۰ میلیون کشته، دیگر محصول تحقق این آرزو گردید و بمباران ناکازاکی و هیروشیما و کشتار ۳۰۰هزار نفر، امضاء خونین بر طومار این جنایات بود.

حجت الاسلام حکیمی فر بیان داشت: کار اما؛ بدینجا پایان نیافت، برای تثبیت ابرقدرتی آمریکا نیاز به کشورگشایی و کشتارهای دیگر بود. از پایان جنگ دوم جهانی تاکنون بیش از ۵۰میلیون نفر در یکصد کشور و سرزمین قربانی مطامع استکبار جهانی شده اند.

وی ادامه داد : قرار بود قرن بیست و یکم با ره‌آورد ۳۰۰میلیون کشته! "قرن آمریکایی" باشد و با زوال شوروی، او کدخدای جهان و تنها قطب قدرتمند عالم باشد. رویایی که اکنون تبدیل به کابوس شده است.

حجت الاسلام حکیمی فر عنوان کرد: عوامل تسریع‌ کننده‌ی این زوال کم نیستند. اما شاید هیچ عاملی به اندازه جهالت و حماقت یک احمق درجه یک و احمق‌های درجه یک دیگری که اطراف او هستند، در این افول تاثیرگذار نباشد. هنری کسینجر سیاستمدار فرتوت و کهنه کار جمهوری‌خواه، به درستی گفته است که؛ ترامپ یکی از همان مهره‌هایی است که در تاریخ برای اعلام پایان یک عصر سربرآورده‌اند. ترامپ باطن و حقیقت وحشی و درنده خویی آمریکا را خوب نشان داد.

کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: با ترور سرداران مقاومت؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس همینه پوشالی این ابرقدرت کاغذی بیش از پیش نمایان تر شد.

وی گفت: در آوردن چشم  آمریکا در عراق با شلیک شجاعانه و قدرتمندانه موشک های سپاه مقتدر قدمی موثر و تسریع کننده برای افول ابرقدرتی لیبرال دموکراسی و صهیونیسم جهانی شد.

کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: آنچه در آمریکای دیروز و امروز مشاهده کرده و می‌کنیم، چیزی نیست جز بروز و ظهور آموزه‌های لیبرال دموکراسی غرب؛ همان چیزی که بسیاری از فریبخوردگان وطنی در سطوح کارشناسی و مدیریتی، طی این سالها بدان دل خوش کرده یا ازآن ترسانده اند. آنها که ایرانیان انقلابی را بخاطر مبارزه با آمریکا و قطع ارتباط و مذاکره با آمریکا سرزنش کرده و به دستکش مخلمین او خیره شده بودند، اکنون، باید به خود آیند و از فکر و خیال و اندیشه‌ی باطل خود بازگردند. جهان بدون آمریکا در حال تحقق است.

وی تاکید کرد: ایران انقلابی نشان داده است همچنان می‌تواند رکورد دار اولین‌ها باشد! اولین انقلاب مردمی و مستقل دنیا. اولین مردم سالاری دینی جهان، اولین حکومت ماندگار و مستقل در طول ده‌های متمادی بدون وابستگی به قدرتها، اولین کشور شکننده تحریم‌های چهل ساله، اولین قدرت منطقه ای در غرب آسیا، اولین ساقط کننده پهپاد آمریکایی، اولین زننده پایگاههای آمریکایی، اولین کشور دارنده فناوری هوافضا در اوج تحریم، و اکنون اولین کشوری که هیمنه شیطان بزرگ و سیادت دویست ساله آمریکا در منطقه کارائیب و آمریکای جنوبی را به چالش می‌کشد.

حجت الاسلام حکیمی فر بیان داشت: لذا اگر چه نمی‌توان افول سریع ابرقدرت آمریکا را انتظار داشت اما قطعا می‌توان گفت؛ روند فروپاشی از درون و بیرون سرعت یافته و زودتر از آنچه غرب گمان می‌کند زنگ پایان عمر ابرقدرتی آمریکا به صدا در خواهد آمد.

 وی تاکید کرد: وقتی سخن از فروپاشی و افول آمریکا می‌گوییم، سخن از فروپاشی و افول ابرقدرتی اوست. جهان بدون آمریکا، جهان بدون ابرقدرتی به نام آمریکاست نه جهان بدون کشوری به نام آمریکا! اگر چه این اتفاق هم بعید نیست !  لکن آنچه برای دنیا و ما مهم است فروپاشی و زوال ابرقدرت جنایتکاری به نام آمریکاست.

 کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: بعد از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سپاه مقتدر دو موشک از سری موشک های سری را  شلیک کرد بنام   موشک حاج قاسم سلیمانی ۲۴۰۰ کیلومتر و موشک دریایی و ضد کشتی  ابومهدی المهندس  ۱۰۰۰کیلومتر  موجب مى‌شود تا ایران به‌عنوان یک «بازیگر خردمند»، برپایه ‌بى‌اعتمادى به توان یا خواستِ سایر کشورها، درصدد تأمین امنیت ملى خود از طریق حفظ و افزایش قدرت نسبى‌اش باشد. به عبارت بهتر، برترسازى قدرت نظامى توسط ایران با هدف افزایش قدرت بازدارندگى و تأمین امنیت کشور انجام مى‌شود.

 وی خاطر نشان کرد: قدرت اول نظامى منطقه بودن نه با خرید تسلیحاتى و یا رابطه با آمریکا بلکه در قالب خودکفایى خلاصه مى‌گردد مولفه‌اى که موجب شده تا نیروهاى مسلح ایران به‌عنوان قدرت بزرگ در سراسر جهان ایفاى نقش نمایند.

 

حجت الاسلام حکیمی فر گفت: اخراج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل خواست و انتقام سخت از جنایتکاران و تروریست های سنتکام بزودی ان شاء الله محقق خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: حمله به پایگاه نظامی عین الاسد سیلی سخت و یک گام بزرگ برای نشان دادن پوچ بودن هیمنه آمریکا است.

 

انتهای پیام/q.m

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۸
آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی