پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

شنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۴۶ ق.ظ

۰

به گزارش خبرنگار بام ایران، تجمع بزرگ مردم شهر توپ آغاج  در اعتراض به توهین مجله فرانسوی از خیابان امام خمینی (ع)این شهر به سوی میدان اصلی و سپس به مسجد حضرت صاحب الزمان عزیمت و در نماز جمعه دشمن شکن این شهر شرکت کردند.

 

در این تجمع اعتراضی که با حضور پر شور مردم شهر و روستاهای تابعه شهر توپ اغاج برگزار شد، نمازگزاران با شعارهای لبیک یا محمد و مرگ بر اسرائیل خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت نشریه شارلی ابدو نسبت به پیامبر اکرم (ص) اعلام نمودند.

 

امام جمعه توپ آغاج در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار بام ایران در حاشیه این تجمع اظهارداشت: اسلام هراسی یک سیاست و رویکرد غلطی است که نه‌تنها جریان‌های افراطی و تکفیری را مهار و نابود نمی‌سازد بلکه ابعاد مرموزتری از آن را دامن می‌زند و لذا غرب به‌جای سیاست‌ها و مواضع دوگانه و متضاد و دست زدن به اقدامات بی‌ثمری همچون راه انداختن ائتلاف دروغین علیه داعش و یا ایجاد موج تبلیغات و جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین، اگر صداقتی در کاردارند با خط اهانت به مقدسات اسلامی مقابله نموده و در مقام مذاکره و تعامل سازنده با مسلمانان برآیند تا جهان را به امنیتی پایدار سوق داده شود.

 

حجت الاسلام حکیمی فر تصریح کرد: همه مسلمانان باید هوشیار باشند همان‌طوری که امام راحل عظیم الشان انقلاب فرمودند: اگر کسی علیه رسول گرامی اسلام سبّ یا جسارتی داشته باشند بر ضد مسلمین قیام کرده این هفته‌نامه مضحک سخیف توسط سران کشورهای غربی و سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه، هتاکی‌های خود را در قالب کاریکاتور در بیش از 30 میلیون نسخه منتشر کرد و قلب یک و نیم میلیارد مسلمان را جریحه‌دار کرد.

 

حجت‌الاسلام حکیمی فر تأکید کرد: همه مسلمان باید با اطلاع از اوضاع پیرامون خود بیش‌از پیش بیدار و هوشیار باشند، با فشرده‌تر کردن اتحاد و صفوف خود مراقب مصالح دین مبین اسلام باشند و نگذارند دست، ذهن و قلم‌های ناپاک بر مقدساتشان توهین کنند.

 

 

alt

alt

 

alt

 

alt

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی