پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ب.ظ

۰

به گزارش خبرگزاری کردنیوز ؛ حجت‌الاسلام‌ حکمت حکیمی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به ضرورت مقابله با افراطی گری ها در جهان اسلام، گفت: در شرایط کنونی جهان اسلام، وحدت، اکسیر عزت، سعادت، امنیت و پیشرفت امت اسلامی است.

 وی با تاکید بر این که بشریت با تبعیت از سیره پیامبر اعظم(ص) به آرامش و رستگاری می‌رسد، بیان داشت: رسول خدا(ص) حقیقتی برآمده از ترجمان «ان هو الا وحی یوحی (نجم/4)»است و سیره آن حضرت چراغ راه بشریت در تاریکی هاست می‌توان با الگوگیری از پیامبر اعظم(ص) از هرگونه اختلاف و تفرقه پرهیز کرد.

امام‌جمعه شهر توپ آغاج استان کردستان با بیان این که قرآن کریم، سقوط امت اسلامی را یکی از آثار سوء فاصله گرفتن از وحدت و روی آوردن به اختلاف، تشتت و تفرقه مطرح کرده است، تأکید کرد: تسلط ستمگران، جنگ و خونریزی، شکست و تضعیف امت اسلامی،  فروپاشی هیبت اقتدار اسلام و ... از دیگر آثار منفی دوری از وحدت است.

این محقق و پژوهشگر حوزوی با تاکید بر این که معنای وحدت زیر پا گذاشتن اصول و یا عبور از معیارهای اساسی و خطوط قرمز مذهب نیست، تصریح کرد: باید با تکیه بر مشترکات، در مقابل تفرقه افکنان و تکفیری ها ایستاد.

حجت الاسلام حکیمی فر به حمایت دنیای استکبار از گروه های تروریستی هچون داعش، اشاره کرد و گفت: ایمان راسخ، بصیرت و دشمن شناسی، دوری از اختلاف و تفرقه و وحدت امت اسلامی، تنها راه پیروزی بر دشمنان اسلام و مسلمین است.

انتهای پیام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی