پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ب.ظ

۰

وی افراط در هر کاری را ناپسند دانست و افزود: باید با در نظر گرفتن مصلحت عمومی و خدمت به همه مردم باروحیه جهادی در اجرایی برنامه‌های محوله تلاش کرد.

امام‌جمعه شهر توپ آغاج تصریح کرد: خدمت صادقانه به مردم، موجب رضایت پروردگار و امام زمان می‌شود که الحمدالله مسئولان شهر توپ آغاج باروحیه جهادی و تلاش مضاعف باید کمر همت برای خدمت به مردم را ببندند.

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی فر در ادامه با ارائه پیشنهادهای خواستار رسیدگی به وضعیت کنونی شهر توپ آغاج شد.

وی بابیان اینکه؛ شهر توپ آغاج می‌تواند تبدیل به شهر نمونه در منطقه کردستان شود گفت: با توجه به نوپا بودن این شهر، امکانات اولیه آن یعنی استقرارو افتتاح شعبه بانک، اختصاص یک دستگاه آمبولانس به درمانگاه، حضور پزشک متخصص برای ویزیت بیماران، ایجاد فضاهای ورزشی، احداث و راه‌اندازی بنگاه‌های زودبازده از اقداماتی است که باید توسط مسئولان شهر، شهرستان و استان باید پی گیری شود.

امام‌جمعه شهر توپ آغاج امنیت را از ضروریات یک شهر دانست و بیان داشت: امیدواریم مسئولان شهر با همکاری فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان، هرچه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی واحد کلانتری در این شهر اقدام نمایند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی