پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰ ب.ظ

۰

جلسه سرمربیان حلقه های صالحین با حضور ائمه جمعه شهرستان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه بیجار برگزار شد .

حجت الاسلام حکیمی فرامام جمعه توپ آغاج کردستان در این جلسه با اشاره به اهمیت طرح صالحین در کادرسازی مجموعه های انقلابی اظهارداشت: یکی از زمینه های کادرسازی ایجاد روحیه حق یاوری و دین یاوری بین نیروهای ارزشی انقلاب است.

وی افزود:هرچه نیروهای بسیجی را به سمت سوی معنویت و اخلاص پیش ببریم  همان می شود تقویت بسیج و تربیت نیروهای انقلابی و دینی برای آینده نظام ،زیرا توسعه تمام فعتالیت های بسیج به عرصه های مختلف زندگی مردم ؛یعنی خودباوری و ایجاد روحیه ایستادگی و مقاومت .

امام جمعه توپ آغاج با اشاره به روایتی وَ قَالَ ( علیه السلام ) : مَنْ نَصَبَ نَفْسَهُ لِلنَّاسِ إِمَاماً فَلْیَبْدَأْ بِتَعْلِیمِ نَفْسِهِ قَبْلَ تَعْلِیمِ غَیْرِهِ وَ لْیَکُنْ تَأْدِیبُهُ بِسِیرَتِهِ قَبْلَ تَأْدِیبِهِ بِلِسَانِهِ وَ مُعَلِّمُ نَفْسِهِ وَ مُؤَدِّبُهَا أَحَقُّ بِالْإِجْلَالِ مِنْ مُعَلِّمِ النَّاسِ وَ مُؤَدِّبِهِمْ تاکید کرد: همه فعالیت های  صالح پروری و صالح بودن را باید از خود شروع کنیم 
زیرا امیرالمومنین علیه السلام فرمودند: آن که خود را در مرتبه پیشوایى قرار مى‏دهد باید پیش از مؤدب نمودن مردم به مؤدب نمودن خود اقدام کند، و پیش از آنکه دیگران را به گفتار ادب نماید، باید به کردارش مؤدب به آداب کند، و آن که خود را بیاموزد و ادب نماید به تعظیم سزاوارتر است از کسى که فقط دیگران را بیاموزد و تأدیب کند.

حجت الاسلام حکیمی فر ادامه داد: جامعه هدف طرح صالحین اقشار جوان جامعه اسلامی اعم از دانش آموزان و دانشجویان می باشد که آینده نظامی اسلامی در واقع  درپست های مختلفی به  کار گرفته می شوند و منشا خیربرای نظام خواهند بود.

وی افزود:تربیت ها باید مبنایی قرآنی و آموزه های دینی داشته باشد هرچه قدر مبنای آموزش های دینی و قرآنی باشد همان اندازه، به بصیرت متعلمین در آینده کمک خواهد کرد.

حکیمی فر با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب با انواع و اقسام ابزارهای بروز وارد جنگ به تمام معنای نرم با نظام جمهوری اسلامی برخاستند گفت: در این میان باید دانش اموزان و دانشجویان آگاه به مسائل مختلف باشند تا با علم و آگاهی تمام در فضاهای مختلف ازجمله شبکه های اجتماعی با شبهات مبارزه و به آنها پاسخ دهند .

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: الحمدالله هم اکنون همه اقشارو ادارات  دارای بسیج و پایگاه های بسیج هستند که می طلبد نیروهای بسیجی به تکلیف خود در صورت لزوم عمل کنند بسیجی باید به جا، به موقع و هوشمندانه عمل نماید.

 خاطرنشان می شود در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مرادی بر صالح پرور بودن طرح های صالحین تاکید کرد .

و همچنین  فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بیجار نیز بر تربیت و تهذیب دقیق قشر جوان و دانشجو سخنانی را ایراد کردند.

<
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۸
آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی