پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۱۲ ب.ظ

۰

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ امام جمعه توپ آغاج ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و تبریک عید  نوروز و تقارن آن با عید باستانی نوروز ضمن دعوت از مردم خداجویی و مومن شهر توپ آغاج برای شرکت در غبار روبی وادی السلام این شهر اظهارداشت: همانطوری که مردم متدین خانه های خود را از گرد و غبار روزمره پاک می کنند؛ با شرکت خود در مراسم غبارروبی مزار وادی سلام ،خانه های آخرت خود را نیز پاک می کنند . 

وی افزود:مردم با شرکت در این آیین معنوی احترام به ارواح طیبه شهدا و همه مومنین خفته در وادی السلام را نیز گرامی خواهند داشت. امام جمعه توپ آغاج بیان داشت: مردم مؤمن، ولایی و متدین توپ آغاج و همچنین همه ملت  ایران با احترامی که به اهل بیت (ع) و در رأس آنها تنها دختر آقا رسول گرامی اسلام که محور واصل این خاندان  می باشد دارند حرمت ایام فاطمیه را حفظ خواهد کرد.

حجت الاسلام حکیمی فر با بیان اینکه مردم ایران همواره عاشق اهل بیت بودند بیان داشت: در طول تاریخ اسلام ملت  ایران اسلامی ثابت کرداند که هیچگاه چیزی را با ولایت و محبت اهل بیت (ع) عوض نمی کند و با اعتقاد اینکه ایران  مورد توجه ویژه اهل بیت (ع) است به آن عشق می ورزند . 
وی بااشاره به آداب و رسوم های مورد توجه اهل بیت(ع) تصریح کرد: با توجه به اینکه عید سعید باستانی نوروز ریشه درفرهنگ و تمدن ایران دارد و یکی از بهترین آداب و رسوم بشری در قبل از ظهور اسلام بشمار می رود  که بسیاری از سنتهای حسنه آن مورد تاکید دین مبین اسلام است .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی