پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۰۶ ب.ظ

۱

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در دیدار با شهردار توپ آغاج  از اقدامات انجام شده در این شهرداری  گفت: بدون شک کارهایی که در شهرداری توپ آغاج  انجام داده‌اید قابل قبول است.

وی با بیان اینکه توجه زیرساخت های شهری بسیار مهم است افزود: شهرداری کارهای فرهنگی را هم به عنوان یکی از امور مربوط به فعالیت های بنیانیدر نظر بگیرد .

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: معمولا شهرداری‌ها در گذشته کاری به مسایل فرهنگی و مخصوصا مسایل فرهنگی مذهبی نداشتند و حتی از کارهای فرهنگی مذهبی که مردم به جا می‌آوردند نیز عوارض اخذ می‌کردند ولی سعی شما بر این باشد که  تلاش کنید دوش به دوش کارهای عمرانی، کارهای فرهنگی را هم در دستور کار خود قرار دهید.

حجت الاسلام حکیمی فر  ادامه تاکید کرد: شهر هم یک جسم و هم یک روح دارد و دلیلی ندارد تنها جسم شهر را پرورش دهیم بلکه باید روح شهر را هم پرورش بدهیم؛ به این علت که اگر دومی به نتیجه نرسد اولی هم به نتیجه نخواهد رسید .

حکمت حکیمی فر عنوان کرد: اگر کسی مقید به مسایل مذهبی هم نباشد، صرفه بر این است که هر دو جنبه را رعایت کند تا مکمل یکدیگر باشد؛ وقتی هر دو با هم باشد عده‌ای با تربیت اسلامی و زیر ساخت‌های خوب می‌توانند از امکانات استفاده کنند و این سبب می شود تا  شهر کامل شود.

وی تاکید کرد: ورود شهرداری به مسایل و حوزه فرهنگی ابتکار خوبی است برای شما آرزوی توفیق دارم .

امام جمعه توپ آغاج تاکید کرد: مدیری موفق است که با مردم باشد نه بر مردم ، باید فرهنگ با مردم بودن در بین مسئولین نهادینه شود .

حکیمی فر با بیان اینکه مدیران و مسئولان باید خود را  خدمتگذار و خادم مردم بدانند تاکید کرد: مدیری که از اول ساعت اداری تا پایان آن خود را در اتاق محصور کند نمی تواند از درد جامعه باخبر باشد  .

امام جمعه توپ آغاج توجه به بیت المال را از ضروریات مسئولین دانست و ادامه داد: خیلی از فسادهای اداری بر اثر بی توجهی و بی مبالاتی برخی مسئولان و مدیران صورت می گیرد که باید درایت و پاک دستی مدیران جلوی هرگونه دست درازی به بیت المال را بگیرد .

نظرات  (۱)

ببخشید میوه هاتون کم بود

دلمون رو اب کردید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی