پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۴:۲۰ ب.ظ

۰

به گزارش خبرنگارستادنمازجمعه؛حجت الاسلام والمسلمین حکمت حکیمی فر امام جمعه توپ آغاج در دیدار مهندس ابوالقاسم امان اللهی مدیرکل صدا و سیمای مرکزکردستان که در دفتر مدیرکل برگزار شد ضمن تبریک انتصاب مدیرکل صدا و سیما اظهارداشت: صداو سیما بعنوان یکی از ابزاری مهم انتقال فرهنگ دینی به اقشار مختلف مردم است 

وی با اشاره به نقش الگویی صدا و سیما در جامعه افزود:رسانه های جمعی به خصوص رسانه ملی در جهت نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی تلاش مضاعف داشته باشند .

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید همه دستگاه ها مخصوصا رسانه ملی برای تحقق این شعار بکوشند .

رئیس ستاداحیای امربه معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: استقلال، عزت‌مداری و قرار نگرفتن تحت تأثیر قدرت‌ها موجب شده است تا طی سال‌های اخیر، یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه کشور و مردم ایران شکل بگیرد؛ جنگی که پیش‌نیازش ایجاد تغییرات فرهنگی در جامعه‌ی ایرانی و تغییر الگوی مصرف به سمت‌وسوی اسراف و زیاده‌روی در مصرف و با هجمه‌های فرهنگی برای تغییر «سبک زندگی» مردم در کشورشده است.

حجت الاسلام حکیمی فر افزود: فرهنگ بستر شکل‌گیری و خیزش هر نوع حرکت علمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی است. به این ترتیب، هیچ طرحی بدون در نظر گرفتن یک پیوست فرهنگی مبتنی بر الگوهای بومی، ملی و دینی نمی‌تواند در مسیر موفقیت قرار بگیرد. این نکته‌ای است که غرب در تمامی محصولات و کالاها و حتی دانش وارداتی به دیگر کشورها لحاظ نموده است.

وی در بخش دیگرسخنان خود با اشاره به مشکل گیرنده های دیجیتال ستاپباکس در شهر توپ آغاج و روستاهای تابعه گفت: متاسفانه عدم پوشش شبکه های تلویزیونی در برخی از روستا ها موجب شده تا مردم از گیرنده های ماهواره ای استفاده کنند .

حجت الاسلام حکیمی فر تصریح کرد:  با توسعه آنتن های قوی تلویزیونی از نفوذ ابزارهای سمی همچون ماهواره که دین و ایمان مردم را نشانه گرفته اند مقابله کرد .

وی ادامه داد: در شهر توپ آغاج علی الرغم پی گیرهای که توسط مردم و مسئولان صورت گرفته هشت شبکه قابل دریافت است که آنهم  هنگام بارش برف و یا باران قطع می شود .

امام جمعه توپ آغاج افزود: علاوه بر مشکلات دریافت دیجیتال  در زمینه مخابرات نیز آنتن دهی خطوط  اپراتورهای همراه اول و ایرانسل به سختی قابل استفاده است .

امام جمعه توپ آغاج در ادامه از عدم پخش مشکلات شهر و خطبه های نماز جمعه توپ آغاج از رسانه ملی انتقاد کرد و گفت: امیدواریم رسانه ملی و مرکز کردستان با مدیریت جدید گامی مثبت در جهت توزیع صحیح برنامه ها در استان بردارد .

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی