پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ

۰

به گزارش خبرنگار ستاد نماز جمعه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکیمی فر در نشست ائمه جمعه استان با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بابیان اینکه به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون پاک شهدا سنگر نماز عبادی و سیاسی جمعه در شهر توپ آغاج برپاشده است اظهار داشت: به درخواست مردم و مسئولان متدین و ولایتمدار این شهر تلاش بی‌دریغ فرماندار و امام‌جمعه محترم شهرستان بیجار دهمین هفته نماز پر خیروبرکت نماز جمعه در توپ آغاج برگزار شد

وی با اشاره به شعار اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی افزود: یکی از راه‌کارهای عملیاتی سازی این شعار ایجاد بسترهای مناسبت برای توسعه فعالیت‌های کشاورزی است.

امام‌جمعه توپ آغاج در ادامه با اشاره به مشکلات زیرساختی توپ آغاج گفت: ایجاد و احداث کلانتری برای امنیت ساکنین شهر و همچنین استقرار شعب بانک‌های دولتی و خصوصی از ضروریات است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکیمی فر اختصاص یک دستگاه آمبولانس به درمانگاه توپ آغاج از دیگر مشکلات این شهر ذکر کرد خاطرنشان ساخت: استقرار آمبولانس و حضور پزشک متخصص و عمومی بصورت شبانه‌روزی از دیگر کمبودهای این شهر تازه تأسیس است.

امام‌جمعه توپ آغاج رفع مشکل آنتن دهی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و همچنین مشکل گیرنده‌های دیجیتال تلویزیونی خاطرنشان کرد: ایجاد بنگاه‌های زودبازده، اختصاص بخشداری، راه‌اندازی و افتتاح جاده توپ آغاج –زنجان از دیگر مشکلات این شهر ذکر و خواستار رسیدگی استانداری و دستگاه‌های زیر ربط شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکیمی فر در بخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه شهر توپ آغاج به‌عنوان یک بچه تازه متولداست تأکید کرد: یکی دیگر از مشکلات عمده این شهر اختلاف بین اعضای شورای اسلامی است که اگر ادامه پیدا کند برای این شهر سه‌ساله که نیاز به داشتن دغدغه آبادانی، اشتغال‌زایی برای جوانان، توسعه، زیباسازی محیط شهری توسط اعضای شورای اسلامی باید باشد جلوی رشد و شکوفایی آن را خواهد گرفت.

وی ضمن توصیه اعضای محترم شورای اسلامی بر رفع اختلافات خودتانید کرد: مهم‌ترین دلایل مهاجرت و عقب‌ماندگی این شهر عدم هماهنگی بین اعضای شورای اسلامی برای ایجاد بسترهای مناسب برای کارگاه‌های اشتغال‌زایی است که امیدوارم مسئولین شهرستان با سعه‌صدر توجه بیشتری به این شهر داشته باشند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی