پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۶:۲۰ ب.ظ

۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فردردیدار رئیس کمیته امدادامام خمینی(ره) شهرستان بیجاربا اشاره به آیاتی از قرآن اظهارداشت:در فرهنگ شکوهمند اسلام،انفاق در  راه خدا از مصادیق احسان شمرده شده است.

وی افزود:خداوند متعال در رابطه با اهداکنندگان می فرماید:اگرچیزی را در راه خدا انفاق کنید؛خداوندعوض آن را می دهد و جای آن را پرمی کندو او بهترین روزی دهندگان است.

امام جمعه توپ آغاج تصریح کرد:انفاق عملی است که محبوب پرودگار بوده و دارای اجر و پاداش فراوانی است؛ زیرا انفاق سبب می شود در هنگام مرگ و در روز قیامت ترس و عذاب الهی از او دور باشد.

حجت الاسلام حکیمی فربا بیان اینکه؛ انفاق از مال حلال موجب توسعه در رزق  و برکت همیشگی خواهد بود .

وی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر کارآفرینی و اشتغالزایی افرادتحت پوشش کمیته امداد بیان داشت: یکی از اقدامات موثر این نهاد مقدس؛ در جهت توانمندسازی افراد تحت پوشش باید باشد تا بتوانند بعنوان یک نیروی کارآفرین مشغول فعالیت در جامعه باشند .

امام جمعه توپ آغاج گفت: اشتغالزایی خانواده های تحت پوشش موجب توسعه جامعه، ایستادگی در برابر تحریم های ظالمانه دشمنان نظام و دست یابی به ثروت ملی ، متکی به تولید داخلی خواهد بود.

حکیمی فر با بیان اینکه؛ توسعه و فعال سازی بخش کشاورزی از ضروریات اقتصاد مقاومتی است تاکید کرد: مقام معظم رهبری هر ساله با نامگذاری سال روح تازه ای در کالبد ملت مسلمان ایران می دمند؛ که مردم در سال جاری با اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی باید وارد عرصه های تولید و کشاورزی شوند .

امام جمعه توپ آغاج ضمن تشکر از فعالیت های رئیس و معاونین کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیجار خاطرنشان کرد:تلاش های مسئولین کمیته امداد امام خمینی شهرستان بیجار در توانمندسازی خانواده های تحت پوشش ارزشمند است.

حکیمی فر پرداخت زکات را از فرایض دینی مردم شمرد و تاکید کرد: همه مردم باید نسبت به فرائض دینی خود عمل کنند .

انتهای پیام

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی