پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۰ ب.ظ

۰

به گزارش توپ آغاج نیوز به نقل از  بام ایران،حجت€Œالاسلام حکمت حکیمی فر ظهر امروز درمراسم جشن انقلاب که با حضور مسئولین شهرستان بیجار در روستایی شیرین بلاغ برگزار شد باتبریک سی و هفتمین طلیعه بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل با توکل بر خدا و پشتیبانی مردم غیور ایران اسلامی، و خون پاک شهدا بر طاغوت 2500 ساله پیروز شد.


ملت ایران هرگز توافق بد را نخواهند پذیرفت
بیجار بام ایران- امام جمعه توپ آغاج گفت: مردم ایران اسلامی با حضور پر شور خود در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان اثبات خواهند کرد که توافق بد را نخواهند پذیرفت.

به گزارش خبرنگار بام ایران،حجت€Œالاسلام حکمت حکیمی فر ظهر امروز در مراسم جشن انقلاب که با حضور مسئولین شهرستان بیجار در روستایی شیرین بلاغ برگزار شد با تبریک سی و ششمین طلیعه بهار انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام راحل با توکل بر خدا و پشتیبانی مردم غیور ایران اسلامی، و خون پاک شهدا بر طاغوت 2500 ساله پیروز شد.
وی با بیان اینکه یکی از تفاوتهای بارز نظام الهی با نظام طاغوت، عدالت و مردم سالاری دینی آن است،افزود:22 بهمن روز غلبه نور بر ظلمت است.
امام جمعه توپ آغاج با بیان اینکه اساس نظام اسلامی بر تکریم انسانها است بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران بر محور، دین اسلام، قرآن و اهل بیت بناشده، لذا تبعیض و تفاوتی در ارائه خدمات به مردم نمی گذارد برخلاف حکومت استبدادی و طاغوتی که حق تحصیل فقط برای اشراف زادگان بود.
وی خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران، سلطان و رعیتی معنا ندارد، غالب و مغلوب وجود ندارد، امام راحل با پشتیبانی مردم نظام رعیتی را برچید، بنای نظام اسلامی با خون پاک شهدا آبیاری شده است.
وی در بخش دیگر سخنان خود ضمن خواستار برخورد با مفسدان اقتصادی گفت: اگر برخی مواقع به گوش می رسد که فلان مسئول، کوتاهی در وظیفه محوله و یا گرفتار فسادهای کلان اقتصادی می شود به جهت عدم ایمان و نداشتن تقوا به راه و ارزش های اسلامی است.
امام جمعه توپ آغاج بابیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی همه اقشار مردم از نعمات انقلاب برخوردار هستند ادامه داد: اقتصاد مقاومتی یکی از عوامل پیروزی ملت ایران در برابر تحریم€Œهای ظالمانه استکبارجهانی است.
حجت€Œالاسلام حکیمی فر بابیان اینکه دشمنان انقلاب از همان ابتدا بهدنبال براندازی نظام بودند و هستند،خاطرنشان کرد: به کوری چشم دشمنان، نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون پاک شهدا و اهل€Œبیت (عدر اوج قله€Œهای افتخار، علمی و فنّاوری قرار دارد.
وی با اشاره به مذاکرات هسته€Œای با غرب تصریح کردهمان طوریکه مقام معظم رهبری تأکید کردند، ملت ایران دست بسته نیست، بلکه با دستان باز در راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد، و هرگز توافق بد را نخواهند پذیرفت.
امام جمعه توپ آغاج ادامه داد: دشمنان عقب ماندگی ایران را به گور خواهند برد، ایران و ایرانی عقب گرد نخواهد داشت و یاوه گویی های رژیم صهیونیستی و امریکای مستکبر جز خواب پریشان چیزی دیگری نیست.
حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه بابیان اینکه در آستانه 22 بهمن دشمنان از طریق شبکه های ماهواره€Œای سیاه نمایی راه انداختند گفت:سیاه نمایی دشمنان نشان از ضعف و سستی آن ها از ایستادگی ملتایران اسلامی به پای خون شهدا و آرمان های حضرت امام و فرمان ها رهبری و حضور پر شور مردم است.
وی تأکید کرد: سران استکبار در جهالت محض قرار دارند و موفقیت های ملت ایران رانمی ببیند.
حجت الاسلام حکیمی فر نادیده گرفتن خدمات نظام در کشور را اجحاف در حق نظام دانست و خاطرنشان کرد: مسئولین شهرستان باید با تدابیری ویژه مشکلات بخش کشاورزی را برطرف نمایند در راستای تولید داخلی در بخش کشاورزی با سرمایه گذاری تلاش کنند.
وی در ادامه ضمن توصیه مردم به شرکت در راهپیمایی بیان داشت: شرکت در راهپیمایی یک تکلیف شرعی است، همه مردم باید در این حماسه حضور شرکت نمایند.
امام€Œجمعه توپ آغاج یادآور شدهمه مردم ایران با حضور مقتدرانهخود بار دیگر نشان خواهند داد که گزینه های روی میز رئیس جمهورمستکبر امریکا اثری ندارد.
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی