پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

۰

امام جمعه توپ آغاج در نشست روشنگری بسیجیان:
بصیرت‌افزایی و تفکر بسیج‌محوری مهمترین راه مقابله با دشمنان است

امام جمعه توپ آغاج گفت: دشمن در تلاش است راه را برای نفوذ در نظام باز ‌کند اما تفکری به نام تفکر بسیج راه این توطئه‌ها را سد می‌کند.

خبرگزاری فارس: بصیرت‌افزایی و تفکر بسیج‌محوری مهمترین راه مقابله با دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر ظهر امروز در یک نشست روشنگری که به مناسبت هفته بسیج در سالن شهید رحمانی سپاه بیجار برگزار شد، بر شناخت زمان و اهمیت و درک و حرکت بر مبنای آن تأکید کرد و گفت: زمان‌شناسی و حرکت بر مبنا و اقتضای زمان از خصوصیات ارزشمند و بارز بسیجیان است.

امام جمعه توپ آغاج افزود: بسیج مانند شجره طبیه‌ای است که در برهه‌های مختلف زمانی به اقتضای زمان حرکت کرده و پویایی خود را با توجه به شرایط زمانی حفظ کرده است.

وی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس بسیج با درک شرایط و اقتضای آن زمان، ندای امام خمینی(ره)  معمار کبیر انقلاب را لبیک گفت و در مقابل متجاوزین ایستاد.

وی ادامه داد: حرکت بسیجیان صرفا به حضور در دوران دفاع  مقدس و هشت سال جنگ تحملی خلاصه نشد بلکه آنان در دوره سازندگی نیز وارد میدان عمل شدند.

حکیمی‌فر تصریح کرد: حضور بسیجیان در عرصه‌های علمی و بصیرتی نیز قابل توصیف است که زمینه‌های ارتقای سطح علمی، پیشرفت و آبادانی جامعه را فراهم کرده‌اند.

امام جمعه توپ آغاج و سخنران ویژه این نشست، تنها راه نجات کشور را بازگشت به تفکر بسیجی بیان کرد و گفت: اکنون نیز بسیج در عرصه‌های مختلف، علمی و فرهنگی با لبیک به فرمان رهبری در موارد لزوم حضور خواهند یافت.

تفکر بسیجی سد راه نفوذ دشمنان

وی ادامه داد: امروز بسیج یکی از عناصر تأثیرگذار در بدنه نظام است و به عنوان عنصری ثمربخش و اثربخش در نظام جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.

حکیمی‌فر ویژگی بارز معمار کبیر انقلاب را اخلاص در عمل بیان کرد و گفت: کسی که طیف گسترده مردم را با خود همراه می‌کند نسبت به تعلقات دنیوی وابستگی ندارد و این ویژگی در امام راحل وجود داشت.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نیز امروزه همین‌گونه هستند و دوراندیشی، تدبیر و آینده‌نگری معظم‌له ایران را در تلاطم‌های سخت دشمنان حفظ کرد و اگر امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از ثبات و آرامشی برخوردار است مرهون همین دوراندیشی‌های رهبر معظم انقلاب است.

حکیمی‌فر آگاهی مردم از برخی فتنه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان را ضروری دانست و گفت: فتنه 88 که خساراتی را بر نظام تحمیل کرد به دلیل بی‌بصیرتی افرادی بود که بصیرت خود را از دست داده بودند.

وی گفت: دشمن در تلاش است تا راهی را برای نفوذ به نظام باز کند اما تفکری به نام تفکر بسیج‌محوری همواره سد راه آنان است.

امام جمعه توپ‌ آغاج ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی از هر طیف و هر جناحی نشان از مردم‌سالاری دینی است، اما باید در نحوه انتخاب دقت شود.

به گفته وی، ساختار الهی تفکر بسیج امروز به عنوان بزرگترین موتلفه قدرت در ایران اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند و در هر عرصه جدیدی به روی نظام گشوده می‌شود.

آسیب‌های روان‌شناختی از دسیسه‌های دشمن است

امام جمعه توپ آغاج با بیان اینکه نباید به دشمن اجازه تحقق دسیسه‌هایش را دهیم، گفت: دسیسه‌هایی برای از رونق‌انداختن اقتصاد بزرگترین آسیب به بدنه تولید و اقتصاد کشور است که می‌توان با تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی‌رویه، افزایش صادرات و توجه به اقتصاد مقاومتی که از فرامین رهبری است راه را بر دسیسه دشمنان خواهد بست.

وی آسیب‌های روانشناختی را از دیگر دسیسه‌های دشمن بیان کرد و گفت: تولید برنامه‌های مختلف ماهواره‌ای بر طبق محوریت دین‌زدایی و اعتقادزدایی از نقشه‌هایی است که دشمن از طریق آن درصدد است انقلاب و خانواده‌های انقلابی و ایرانی را براندازد و با خود همسو و همفکر کند.

حکیمی‌فر ادامه داد: رهبری بیش از 70 بار کلمه نفوذ را در سخنرانی‌های اخیر خود مطرح و بر توجه به نفوذ دشمنان توسط مسئولین تأکید کرده‌اند.

وی بیان کرد: برخی بر این تصور هستند که نفوذ و توطئه دشمنان را پایانی هست اما باید هم مسئولین و هم مردم بدانند که دشمنان هیچ‌گاه دست از توطئه برای نفود در اعتقادات مردم بر نخواهند داشت.

انتهای پیام/79015/ک40

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۳۰
آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی