پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۵ ب.ظ

۰

به گزارش توپ آغاج نیوز؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر صبح امروز2خردادماه در بازدید سرزده از درمانگاه شهر توپ آغاج با پزشک مستقر در درمانگاه خانم دکتر پگاه روزمه دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام حکیمی فر ضمن تقدیر از زحمات پرسنل پزشکی شهر توپ آغاج اظهارداشت: شهر توپ آغاج با جمعیت قریب به دو هزار نفری از عدم دسترسی به پزشک در رنج هستند.

وی افزود:عدم استقرار آمبلانس یکی دیگر از مشکلات این درمانگاه برای ارجاع بیماران به بیمارستان و یا مراکز درمانی است .

خطیب جمعه توپ آغاج با بیان اینکه مسئولان بهداشتی شهرستان و استان توجه ویژه به این مرکز داشته باشند تاکید کرد: توپ آغاج سه سال است که عنوان شهری را با خود یدک می کشد، لذا ضروری است نگاه مسئولان از حالت روستایی به شهری توپ آغاج تغییر کند، امکانات  و رسیدگی به وضعیت بهداشت و درمان مردم را با ارتقا  درمانگاه اداری به شبانه روزی خدمات بهداشتی مردم را تسهیل بخشند.

حجت الاسلام حکیمی فر با بیان اینکه در ماه گذشته یک مورد آتش سوزی در شهر اتفاق افتاد خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از عوامل طولانی شدن مدت درمانی  سوانح سوختگی و یا تصادفات در شهر به جهت نبود آمبلانس دیر به مراز درمانی منتقل می شوند.

دکتر روزمه نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور و توجه امام جمعه شهرتوپ آغاج به مسائل درمانی و سلامت مردم گفت: لیست درخواست های این درمانگاه همیشه بدون پاسخ می ماند.

وی با اشاره به مشکلات آزمایشگاهی درمانگاه توپ آغاج افزود: متاسفانه عدم آزمایشگاه درمرکز بهداشتی توپ آغاج مشکلات عدیده ای را برای مردم و مراجعین به وجود آورده است.

مدیردرمانگاه توپ آغاج با بیان اینکه نبود داروخانه شبانه روزی از دیگر موارد مورد نیاز این شهر می باشد که مسئولان بهداشتی شهرستان با در نظر گرفتن نیروی و شبانه روزی کردن درمانگاه اقدامات لازم را انجام دهند .

خانم دکتر روزمه تصریح کرد: متاسفانه نبود آمبولانس ، شبانه روزی نبودن و نبود آزمایشگاه مردم را مجبور به مراجعه به درمانگاه های شهرستان می کند.

خانم روزمه ادامه داد: با توجه به این که تنها بیست روز از مدت خدمت بنده در این درمانگاه باقی مانده است و امیدوارم برای پزشکی که بعد از من در این شهر خدمت می کند، تجهیزات درمانگاه بروزتر و بصورت شبانه روزی در خدمت مردم بتواند باشد .

وی خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه همه مسئولان بهداشتی اطلاع دارند مستخدم حضور شبانه روزی در این درمانگاه ندارد، اگر بصورت ارژانسی مریضی در شب مراجعه کند بنده فقط در صورت حضور مستخدم ویزیتشان را انجام می دهم .

مدیردرمانگاه توپ آغاج خاطرنشان کرد: هیچ پزشکی در دوره های طرح نمی پذیرد که در درمانگاه تنها بماند بدون حضور مستخدم ولی من پذیرفتم و انجام خدمت می کنم .

خاطرنشان می شود: با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با مسئول انتقال خون استان کردستان  بیش از 100 نفر در اهدای خون ثبت نام کرده اند، و از آنجایی که مسئولان انتقال خون قول دادند قرار است قبل از ماه مبارک رمضان اکیپی برای بررسی درمانگاه و وضعیت انتقال خون به شهر توپ آغاج مراجعه کنند .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی