پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۳، ۰۵:۵۹ ب.ظ

۰

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی امام‌جمعه توپ آغاج؛ حجت‌الاسلام حکمت حکیمی فر امام‌جمعه شهر توپ آغاج در دومین جلسه ستاد احیای این شهر که در سالن اجتماعات حوزه مقاومت برگزار شد ضمن تقدیر از حضورمیلیونی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: امربه‌معروف و نهی از منکر بهترین و با فضیلت‌ترین کار اجتماعی بر محور دستورات دینی است.

وی بابیان اینکه امربه‌معروف و نهی از منکر آن‌طور که باید در جامعه شناخته بشود صورت نگرفته است افزود: این فریضه الهی باید بیش‌ازپیش موردتوجه مسئولان، اندیشمندان علوم اجتماعی و فعالان سیاسی قرار گیرد.

امام‌جمعه توپ آغاج بابیان اینکه؛ تذکر لسانی همگانی باید در جامعه اتفاق بیفتد خاطرنشان کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر یعنی به‌صورت مردمی جلوی ناهنجاری‌ها و فساد ایستادن و از گفتن حق ابا نداشتن است.

حجت‌الاسلام حکیمی فر تصریح کرد: تمام قوانین الهی از پشتوانه الهی برخوردار هستند؛ لذا هیچ قانونی قدرت امربه‌معروف و نهی از منکر را در جامعه نمی‌تواند ایفا نماید.

وی در بخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه؛ خانواده‌های زیادی قربانی شبکه‌های ماهواره‌ای شده‌اند تأکید کرد: فرهنگ مبتذل غرب انسانی نبوده زندگی‌های زیادی را در جوامع مختلف به خاک ذلت کشانده است.

امام‌جمعه توپ آغاج گفت: بافرهنگ سازی و برگزاری نشست‌های تخصصی و عمومی برای مردم و تبین مضرات شبکه‌های ماهواره‌ای در مقابل این پدیده ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام حکیمی فر بیان داشت: شهر توپ آغاج دارای نقاط قوت و از ریشه فرهنگی بالایی برخوردار هست و تدین و دین‌داری مردم موجب شده تا خیلی از ناهنجاری‌های اجتماعی در این شهر از بین برود.

وی تبدیل‌شدن توپ آغاج از روستا به شهر را نوعی تحول در زیرساخت‌های فرهنگی دانست و افزود: هر چیز جدیدی با خود هم آثار مثبت دارد و هم آثار منفی، باید نقاط مثبت را تقویت و از نقاط منفی آن نیز بافرهنگ سازی و نهادینه کردن ارزش‌های اسلامی جلوگیری کرد.

رئیس ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر تصریح کرد: حضور و توجه مسئولان شهر در جلسات امربه‌معروف و نهی از منکر را نشان رشد و احترام به ارزش‌های اسلامی است.

امام‌جمعه توپ آغاج تأکید کرد: اولین گام عملی امربه‌معروف و نهی از منکر لسانی باید بین مسئولی صورت گیرد، زیرا اگر مسئولان خودشان را در مقابل امانت‌های که به آن‌ها سپرده‌شده است مسئول و پاسخگو نداند نمی‌تواند دیگران را امربه‌معروف و نهی از منکر نماید.

حجت‌الاسلام حکیمی فر خاطرنشان کرد: همه مردم چه به‌عنوان مسئول و چه مردم عادی در مقابل ارزش‌های اسلامی و خون پاک شهدا مسئول هستند.

انتهای پیام

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی