پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۷:۲۰ ب.ظ

۰

به گزارش خبرنگار ستاد برگزاری نماز جمعه توپ آغاج؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت حکیمی فر ظهر امروز 24بهمن  در خطبه‌های نماز جمعه؛ شهر توپ آغاج که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد صاحب‌الزمان (عج) برگزار شد ضمن تقدیر از حضور توده‌های مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کرد: همه ما و مسئولین باید شکر گذار خدای متعال باشیم که توفیق خدمت به‌نظام و مردمی را نصیب کرد که در همه مراحل، از قبل از انقلاب تا زمان انقلاب و تا پیروزی انقلاب، یکدل و یک‌جهت برای اقامه عدل اسلامی و برای دفع اشرار و رژیم‌های فاسد و اقامه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشش کرده و از بدو انقلاب تاکنون درصحنه بیش‌ازپیش حضور خود را اثبات کردند

وی بابیان اینکه مردم با حضور خود سیلی محکمی به یاوه‌گویان استکبار زدند افزود: مردم با راهپیمایی میلیونی خود پشت جنایتکاران پلید خصوصاً آمریکا را لرزاند و با حضور همیشگی خود اثبات کردند که این نظام در دل‌وجان آحاد مختلف مردم جای دارد.

امام‌جمعه توپ آغاج بابیان اینکه؛ راهپیمایی 22 بهمن؛ نشان آمادگی کامل ملت در برابر زیاده خواهان است تصریح کرد: همه مردم همچون اول انقلاب پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی خود هستند که علاوه بر ده‌ها و صدها صحنه اعلام حضور و آمادگی خود، امسال نیز در راهپیمایی 22 بهمن، حقیقت آمادگی کامل خویش را به جهانیان نشان دادند و واقعاً دشمنان انقلاب را شگفت‌زده کردند که تا کجا حاضر به فداکاری‌اند.

حجت‌الاسلام حکیمی فر خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور خود به دنیا ثابت کردند؛ ملتی هستند زنده و متعهد به عقاید خودشان، همان‌طوری که معمار کبیر انقلاب خطاب به مردم فرمودند: ملت شریف و بزرگ ایران در این سال (ها) به دنیا ثابت کرد که با اتکال به خدای تعالی و استقامت و پایداری می‌توان در مقابل همه توطئه‌های استعمارگران ایستاد و بر همه مشکلات پیروز شد.

وی در بخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه؛ دشمنی امریکا به بهانه انرژی هسته ادامه جنگ روانی علیه ملت ایران است گفت: سردمداران غربی از نظام جمهوری اسلامی ایران شکست‌خورده‌اند، برای ادامه جنگ روانی با نظام اسلامی و جلوگیری از پیشرفته‌ای ایران در عرصه علم و فناوری دو علت اصلی مخالفت آمریکا با استفاده صلح‌آمیز ملت ایران از انرژی هسته‌ای است.

امام‌جمعه توپ آغاج بابیان اینکه تیم مذاکره‌کننده؛ بااقتدار از حق انرژی هسته‌ای ملت ایران دفاع کنند تأکید کرد: حضور گسترده مردم پشتوانه‌ای قوی و محکمی برای حضور مقتدرانه در مذاکرات است که تیم  مذاکره‌کننده باید با رعایت اصول نظام و انقلاب از حق مسلم ملت ایران دفاع کنند.

حجت‌الاسلام حکیمی فر ادامه داد: برداشته شدن یک‌باره تحریم‌ها از الزامات یک توافق خوب است که گروه مذاکره‌کننده باید با استفاده از فرامین مقام معظم رهبری در جهت رفع همه تحریم‌ها پافشاری کنند.

وی بابیان اینکه دشمنی مستکبران از اول انقلاب بوده است بیان داشت: گاهی برخی ساده‌انگاران تصور می‌کنند که دشمنی با انقلاب اسلامی ایران حاصل نوع رفتار و یا سخن سران نظام و یا مسائلی جزئی و قابل‌رفع است. این ساده‌انگاران تصور می‌کنند که با عوض کردن نوع رفتار ظاهری و یا با سخن گفتن و تغییراتی جزئی می‌توان دل مستکبران و زورگویان عالم را به‌نظام اسلامی منعطف کرد و رضایت آن‌ها را به دست آورد.

امام‌جمعه توپ آغاج خطاب به جوانان تصریح کرد: دشمنی مستکبران با نظام اسلامی به خاطر اصل انقلاب و ماهیت و اصل این نظام است. مستکبران و در رأس آن‌ها آمریکا دشمنی ملت ایران را به علت آزادگی و استقلال‌خواهی آن‌ها به دل‌گرفته‌اند و این چیزی نیست که به این سادگی برطرف شود.

*اهانت کنندگان به پیامبر و قرآن نباید در آرامش زندگی کنند

حجت‌الاسلام حکیمی فر در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فتوای تاریخی حضرت امام خمینی بر ارتداد سلمان رشدی کافر گفت: دشمنان دین مبین اسلام و پیامبر رحمت از هر فرصتی که توانستند علیه وجود قدسی رسول‌الله بی‌احترامی کنند، ولی همه این دشمنان ادیان توحیدی بدانند فرجام کارشان همچون ابوجهل‌ها و ابولهب ها خواهد بود.

وی بابیان اینکه مرتدین نباید آزادانه بتوانند زندگی کنند تأکید کرد: سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی دشمن

اهانت جنون‌آمیز و نفرت‌انگیز و مُشمئزکننده به قرآن مجید، حادثه تلخ و بزرگی است که نمی‌توان آن را تنها در حدّ یک حرکت ابلهانه از سوی چند عنصر بی‌ارزش و مزدور به‌حساب آورد. این‌یک اقدام محاسبه‌شده از سوی مراکزی است که از سال‌ها پیش به این‌طرف، سیاست اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی را در دستور کار خود قرار داده و با صدها شیوه و هزاران ابزار تبلیغاتی و عملیاتی، به مبارزه با اسلام و قرآن پرداخته‌اند.

امام‌جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود بابیان اینکه نهادهای بین‌المللی حقوق بشر سکوت مرگ‌بار خود را در مقابل جوانان و رهبران دربند در بحرین و عربستان بکنند خاطرنشان کرد: وضعیت وخیم زندانیان سیاسی در عربستان نگرانی‌های فزاینده افکار عمومی و مجامع حقوقی را در پی داشته است و در این زمینه تشکل‌های حقوقی در روزهای اخیر در چند نوبت مراتب نگرانی خود را در خصوص افزایش شمار زندانیان سیاسی در عربستان و وخامت اوضاع آنان ابراز کردند.

حجت‌الاسلام حکیمی فر در ادامه با اشاره وضعیت ساختار اداری شهر توپ آغاج گفت: مسئولین شهرستان باید نگاه ویژه‌ای به شهر توپ آغاج داشته باشند.

وی مردم توپ آغاج را مردمانی ولایتمدار توصیف کرد و خاطرنشان کرد: مردم توپ آغاج باوجود همه مشکلاتی که در این شهر وجود دارد، باهمت بلند و استوار در کنار مسئولین شهرستان حضور فعال دارند، ولی این به این معنا نیست که توجه ای به شهر توپ آغاج نشود.

امام‌جمعه توپ آغاج از کمبود ادارات دولتی و شعب بانک‌های دولتی در این شهر انتقاد کرد و گفت: آیا صرفاً تنها با نصب یک تابلوی «شهر» شهری ایجاد می‌شود، نبود بانک، نیمه‌وقت بودن درمانگاه، عدم حضور پزشک در درمانگاه در غیر ساعات اداری، نبود کلانتری، عدم نمایندگی دفاتر ادارات در این شهر از مهم‌ترین مشکلات پیش روی مردم شهر توپ آغاج است.   انتهای پیام

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۴
آدمین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی