پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۴۹ ب.ظ

۰

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حکمت حکیمی فر در چهارمین روز دهه مبارک فجر با حضور در مدارس مجتمع شهید کاظمی شهر توپ آغاج در روستای سلطان‌آباد (دره ویران) ضمن تبریک جشن پیروزی انقلاب اسلامی به دانش آموزان اظهار داشت: مبارزات امام خمینی (ره) با طاغوت شاهنشاهی در زمان مطرح‌شدن طرح انقلاب سفید در دی‌ماه ۱۳۴۱ به اوج خود رسید.

وی بابیان اینکه «رژیم طاغوتی در سال 42 جمعی از طلاب و فضلای مدرسه فیضیه به شهادت رساند» افزود: پس از حمله سربازان و نیروهای ساواک به مدرسه فیضیه؛ موجب شد تا امام خمینی (ره) با لحن تندی شاه را «بدبخت» و «بیچاره» خطاب کند و او را بایزید برابر معرفی کند.

امام‌جمعه توپ آغاج خطاب به دانش آموزان گفت: همه شما دانش آموزان باید بدانید که این انقلاب به‌راحتی به دست نیامده بلکه خون هزاران شهید برای رهایی از ظلم و ستم شاه خائن ریخته شده است.

حجت‌الاسلام حکیمی فر بیان داشت: همان‌طوری که امام خمینی (ره) در پاسخ یک خبرنگار فرانسوی که از وی پرسید «آیا شما از حمایت‌های خارجی برخوردارید؟» فرمودند: «هیچ حمایتی از ما نشده است... و ما محتاج هیچ حمایتی نیستیم، ملت ایران اراده کرده است تا پیروز شود و حتماً پیروز خواهد شد.» امروز هم ملت ایران اراده کرده است در مقابل یاوه‌گویی‌های امریکا و غرب بایستد، تا آخرین قطره خون خود ایستاده‌اند و درنهایت پیروز هم خواهند شد.

وی نقش معلمان را در تبین دستاوردهای انقلاب اسلامی به دانش آموزان اساسی دانست و تأکید کرد: همه معلمان باید در سر کلاس‌های درس خود به دستاوردهای ملت عزیز ایران بعد از انقلاب برای دانش آموزان تبیین نمایند.

امام‌جمعه توپ آغاج در بخش دیگر سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش‌های معلم مدرسه ابتدایی سلطان‌آباد با اشاره به وضعیت گرمایشی مدرسه گفت: وضعیت گرمایشی مدرسه در وضع مطلوبی نیست، باید هرچه سریع‌تر نسبت به گرم کردن کلاس درس تلاش نمایند.

حکیمی فر افزود: دانش آموزان زمانی می‌توانند لذت آموزش را تجربه کنند؛ که از کلاس‌های آموزشی مناسبت‌تری برخوردار باشند که این با تدابیر مسئولین آموزشی مدارس امکان‌پذیر است.

وی همچنین درد دل مردم و اعضای شورای اسلامی این روستا مبنی بر مشکلات آب آشامیدنی و آنتن تلویزیونی را از دغدغه‌های اصلی خود دانست و گفت: نبود آب آشامیدنی در این روستا یکی از معضلات اساسی و بنیادی این روستا محسوب می‌شود، که باید مسئولین شهرستان هرچه سریع‌تر نسبت به فراهم ساختن زیرساخت‌های آب‌رسانی این روستا اقدام کنند.

امام‌جمعه توپ آغاج با انتقاد از استفاده بشقاب‌های ماهواره‌ای در برخی از خانواده‌ها گفت: آسیب‌های جدی شبکه‌های ماهواره‌ای به بینان خانواده‌ها، موجب بروز طلاق، زندگی‌های متلاطم و همواره با تنش از ارمغان این‌گونه شبکه‌ها است.

حکیمی فر ادامه داد: عدم پوشش گیرنده‌های تلویزیونی از مهم‌ترین عوامل روی‌آوری مردم به بشقاب‌های سمی شده که مسئولین صداوسیما باید تدابیری نسب به رفع این مشکل داشته باشند.

امام‌جمعه توپ آغاج در پایان با بازدید از نمایشگاه نقاشی و تابلو دانش آموزان سلطان‌آبادی با اهدا جوایزی از آن‌ها تجلیل کرد.

انتهای پیام

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی