پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

جمعه, ۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

۰

 

به گزارش خبرنگار بام ایران، حجت‌الاسلام‌ حکمت حکیمی فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر توپ آغاج که در مسجد صاحب‌الزمان (ع) این شهر برگزار شد بابیان اینکه اسلام هراسی استکبار جهانی برای مردم دنیا رنگ‌باخته است اظهار داشت: ترور و تروریسم از نگاه قرآن و دین مبین اسلام و پیامبر رحمت و مهربانی مردود و محکوم است و تلاش دشمنان برای اسلام هراسی در بین جهانیان رنگ‌باخته است.

 

وی بابیان اینکه اجبار رفع حجاب زنان مسلمان عین دمکراسی در غرب به شمار می‌رود افزود: مستکبرین و دولتمردان غربی و اروپایی جنایت‌های خود علیه مسلمانان را با عناوین آزادی بیان و دفاع از حقوق بشر انجام می‌دهند، اما وقتی کسی از ماهیت هولو کاست بخواهد حرفی بزند آن را مغایر با آزادی بیان و جرم تلقی می‌کنند و این امر به معنای تبعیت محض از شیطان سران غربی است.

 

امام‌جمعه توپ آغاج با اشاره به مجله هتاک «شارلی ابدو» خطاب به مؤمنین نمازگزار تصریح کرد: همه مسلمانان باید هوشیار باشند همان‌طوری که امام راحل عظیم الشان انقلاب فرمودند "اگر کسی علیه رسول گرامی اسلام سبّ یا جسارتی داشته باشند بر ضد مسلمین قیام کرده است" این هفته‌نامه مضحک سخیف توسط سران کشورهای غربی و سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه، هتاکی‌های خود را در قالب کاریکاتور در بیش از 3 میلیون نسخه منتشر کرد و قلب یک و نیم میلیارد مسلمان را جریحه‌دار کرد.

 

وی تأکید کرد: همه مسلمان باید با اطلاع از اوضاع پیرامون خود بیش‌از پیش بیدار و هوشیار باشند، با فشرده‌تر کردن اتحاد و صفوف خود مراقب مصالح دین مبین اسلام باشند و نگذارند دست، ذهن و قلم‌های ناپاک بر مقدساتشان توهین کنند.

 

حجت الاسلام حکیمی فر در ادامه با اشاره به سفر آقای دکتر ظریف به فرانسه هنگام اهانت به رسول گرامی اسلام خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه امّ القرای جهان اسلام در شرایطی به فرانسه سفر کردند که این کشور به بالاترین مقدسات جهان اسلام توهین کرد و دولت‌مردان این کشور همگی از چنین مسئله‌ای با صراحت و یا غیرمستقیم دفاع کرده‌اند، درحالی‌که انتظار می‌رفت به خاطر این اهانت بزرگ، جناب آقای وزیر سفرش را به فرانسه لغو می‌نمود.

 

وی گفت:با همه احترام و خسته نباشیدی که به تیم مذاکره‌کننده داریم، از باب (النضحة لائمة المسلمین) و از سر خیرخواهی، این انتقاد مشفقانه را نیز داریم که چرا در هنگامه پر سر و صدای اهانت به رسول خدا (ص) کمترین تغییری در دستور کار مذاکراتی داده نشد و دیگر این‌که به فرموده پیامبر عظیم‌الشأن (ص): «اتقوا مِن مواضع التُهم»، از موضع اتهام پرهیز نگردید.

 

امام جمعه توپ آغاج با اشاره به شهادت سردار الله دادی و جهاد مغنیه توسط بالگرد اسرائیلی اظهار داشت: اسرائیل، دشمن درجه‌ یک اسلام و مسلمین، به‌منزله شاقول محک و سنجشی است تا مؤمنان و مجاهدان راستین اسلام از مدعیان دروغین مسلمانی اعم از شیعه لندنی و سنی آمریکایی و یا به عبارت بهتر اسلام آمریکایی، به‌وسیله آن تمیز داده شوند.

 

وی خاطرنشان کرد:اسلام هراسی یک سیاست و رویکرد غلطی است که نه‌تنها جریان‌های افراطی و تکفیری را مهار و نابود نمی‌سازد بلکه ابعاد مرموزتری از آن را دامن می‌زند و لذا غرب به‌جای سیاست‌ها و مواضع دوگانه و متضاد و دست زدن به اقدامات بی‌ثمری همچون راه انداختن ائتلاف دروغین علیه داعش و یا ایجاد موج تبلیغات و جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین، اگر صداقتی در کاردارند با خط اهانت به مقدسات اسلامی مقابله نموده و در مقام مذاکره و تعامل سازنده با مسلمانان برآیند تا جهان را به امنیتی پایدار سوق داده شود.

 

امام جمعه توپ آغاج بابیان اینکه داعش توسط رژیم صهیونیستی در منطقه هدایت می‌شود ادامه داد: از ابتدا بروز فتنه داعش در منطقه، همواره این سؤال مطرح بوده و هست که چرا داعشی ها هیچ حساسیت و یا تعرض و مقابله‌ای با اسرائیل حتی در مقطع تهاجم گسترده به نوار غزه، نداشته‌اند و یا متقابلاً از ناحیه اسرائیل نیز هیچ گلوله‌ای اردوگاه داعش را هدف قرار نداده و بلکه هم چنان آنان را موردحمایت و پشتیبانی قرار داده و چه‌بسا مصدومان آن‌ها را نیز در بیمارستان‌های اسرائیل مورد مداوا قرار داده‌اند.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا اظهار داشت:پیام معظم له یادآور نامه تاریخی امام خمینی (ره) به گورباچف درباره فروپاشی نظام کمونیستی شوروی و راهی به‌سوی سعادت روشنایی جوانان اروپا و امریکای شمالی از چنگال لیبرال سرمایه‌داری است.

 

حجت الاسلام حکیمی فر با اشاره سکوت معنادار رسانه‌های آمریکایی افزود:این پیام مهم در بسیاری از رسانه‌های مستقل جهان و نیز نشریات و خبرگزاری‌ها و سایت‌های جهان اسلام بازتاب خوبی داشت اما تا این لحظه با سکوت تعدادی از رسانه‌های اصلی غربی روبرو شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: البته برخی از رسانه‌های غربی با تقطیع این پیام، بخش‌هایی از آن را منتشر کرده‌اند. نکته قابل‌توجه اینکه اغلب این رسانه‌ها از انتشار قسمت‌هایی از پیام که به سابقه سیاه استعماری غرب اشاره دارد، خودداری کرده و تنها به گزیده‌هایی از آن اشاره‌کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی