پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه توپ آغاج

انعکاس فعّالیت های سنگر ولایت در شهر توپ آغاج

رسالت این وبلاگ انعکاس تلاشها و مواضع امام جمعه شهر توپ آغاج است.

نویسندگان
....خطبه های نماز جمعه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۳، ۰۲:۰۰ ب.ظ

۰

وی توهین مجله فکاهی شارلی ابدو به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام را محکوم کرد گفت: دشمنان نظام ازآنجایی‌که نمی‌توانند علیه مسلمانان و اتحاد بین آنان شکاف ایجاد کنند دست به عملیات تروریستی و انتشار کاریکاتور می‌زنند تا مردم جهان را علیه مسلمانان به‌ویژه ایران اسلامی تحریک کنند.

امام‌جمعه توپ آغاج بابیان اینکه به کوری چشم دشمنان، نظام مقدس جمهوری اسلامی از موضع قدرت با جهانیان به گفتگو می‌نشیند تأکید کرد: انتشار کاریکاتور از شخصیت الهی نبی مکرم اسلام نشان از جهالت، خباثت و دنانت مسئولین و سران کشوری‌های غربی است.

حجت‌الاسلام حکیمی فر تصریح کرد: شکست‌های پی‌درپی و مفتضحانه دشمن و نیروی‌های کوردلشان که بانام داعش و النصره مردم بی‌گناه اعم از زن و مرد، پیر و جوان و دختر و پسر را بی‌رحمانه سر می‌برند به عملیات تروریستی و خودزنی روی آورده است.

حجت‌الاسلام حکیمی فر هوشیاری مسلمانان موجب عقب راندن توطئه‌های دشمن خواند و گفت: دشمنان پیامبر اسلام و قرآن عزیز زبون‌تر از آن هستند که بخواهند علیه اشرف مخلوقات اقدامی بکنند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای در بازنشر و اعلام همبستگی با شارلی بدو را جهالت و گمراهی داست و تأکید کرد: کسانی که به بهانه آزادی بیان به اعتقادات یک و نیم میلارد مسلمان توهین می‌کنند

 

 

کپی‌برداری تنها با ذکر منبع «نام سایت؛ اطلاع‌رسانی امام‌جمعه شهر توپ آغاج» بلامانع است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی